Home » אופנה » בגדי גברים מעכשיו גם בטוונטי פור סבן
בגדי גברים מעכשיו גם בטוונטי פור סבן

בגדי גברים מעכשיו גם בטוונטי פור סבן

הגבר הישראלי כבר הוכיח שהוא יודע להתלבש ושאכפת לו להיראות הכי טוב שיש. מעכשיו, בסיבוב הבא בקניון או אפילו סתם מול המחשב – יש כתובת חדשה שאסור לדלג עליה

הדימוי של גבר שממש לא מעניין אותו מה ללבוש, שמנסה להימנע מכניסה אל חנויות בגדים ושבאופן כללי לובש את מה שבת הזוג בוחרת, הוא כבר לגמרי פאסה. כן, גם אצלנו בישראל, שבה חצי מהשנה רבים מאיתנו מעדיפים ללכת עם גופיה או מכנסי ברמודה. בעבר, העולם של אופנת גברים כלל מבחר מצומצם יחסית, אבל אין ספק שהרבה השתנה מאז.

איך גברים קונים?

כיום, בכל מרכז קניות ישראלי תמצאו חנויות רבות שפונות אל הצרכן הגברי, שלא לומר "הפאשניסט", עם חולצות, ג'ינסים לגברים, גופיות, מכנסיים, נעליים, וכל מה ש"הגבר החדש" זקוק לו. גברים אולי עדיין קונים באופן מתוכנן יותר וחלקם יעדיפו להימנע מיציאות ספונטניות לקניון ושיטוטים חסרי מטרה מוגדרת, אבל אין ספק שגם זה כבר נמצא במגמת שינוי.

לצד הגבר שקונה שבע חולצות מאותו סוג ובוחר טישרטים לגברים באותה הגזרה פעם אחר פעם, קיים גם הטיפוס שמתעניין בפרינטים והדפסים, בודק מה אופנתי וחדש, וצורך אופנה אמיתית ולא רק מבצע קנייה מתוך צורך. במילים אחרות, קונה כי הוא רוצה לרענן את הארון ולא כי הגיע הקיץ או כי נהרסו לו כל החולצות האהובות עליו. 

גם בעולם הצבעים, הטעם הגברי השתנה. לצד צבעי הבייסיק הנצחיים כמו השחור, הלבן והאפור, אפשר למצוא מבחר רחב יותר של בגדים במגוון צבעים – החל מכתום ועד לירוק, הכול בהתאם לעונה ולמה שחם, וגם יותר ויותר גברים שמתנסים בצבעים הללו. כי מי רוצה ארון משעמם כשאפשר לגוון?

מהקניון אל המחשב

אלמנט נוסף שהשפיע על עולם האופנה הגברית הוא כמובן הרכישה מהבית ע"י קניות ברשת. מעבר לעובדה שרכישה אונליין היא נוחה יותר וניתן לבצע אותה מכל מקום, היא מאפשרת גם למי שלא אוהב לחפש חנייה, להסתובב בקניונים ולבזבז זמן, לבחון טישרטים לגברים בקלות ובנוחות. בשעה שכל סקר ומדגם חדש מציבים את ישראל במקומות הראשונים ברכישה אונליין, כיום כבר אפשר לומר בוודאות שאלה לא רק הישראליות אלא ללא ספק גם הישראלים. 

חולצות גברים
הצרכנים החדשים ברשת

טוונטי פור סבן: בדיוק מה שאתה צריך

חולצות לגברים, טישרטים לגברים, מכנסי ברמודה, גופיות, וגם אקססוריז כמו תיקים ופאוצ'ים, קונים רק מרשת שמכירה באמת את הגבר הישראלי החדש. טוונטי פור סבן הוא מותג אופנה שהוקם ב-2007 כדי להעניק מענה חדשני ומשתנה לנשים ישראליות. ממש השנה הצטרפה אליו גם קולקציית גברים, שמדברת בול בשפה של גברים שאוהבים לצאת, לבלות ולהתלבש. רוצים להתלבש אופנתי, נוח, לא מתאמץ אבל הכי שווה שיש? מעכשיו יש לכם כתובת חדשה, שמתלבשת עליכם ומבינה בדיוק את הצרכים שלכם.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*