Home » אופנה » חובבת שופינג: אלו רשתות האופנה המובילות בישראל
חובבת שופינג: אלו רשתות האופנה המובילות בישראל

חובבת שופינג: אלו רשתות האופנה המובילות בישראל

שוב את מרגישה שאין לך מה ללבוש? הכירי את הרשתות שכל פאשניסטית אמיתית מגיעה אליהן על בסיס קבוע. מריזרבד ועד אורבניקה

במציאות שבה התחרות על תשומת הלב של קונים נעשית יותר ויותר קשה, גם רשתות האופנה כבר מזמן לא נותרו אדישות. כולן מבינות היטב שכדי לספק את הצרכים של הקונה המתקדמת צריך לעמוד בקצב, ולהצליח לתת פרשנות עדכנית לכל הטרנדים, המגמות והשינויים האחרונים. אלה שמתחילים אצל מעצבי העל, וזוכים להשראה גם בחנויות ה"פאסט שופינג". 

מכיוון שתהליכי הייצור והרכישה מתחילים הרבה לפני שהביגוד מגיע אל המדפים, הרשתות המובילות באמת הן אלה שמצליחות לחזות מראש את הטרנד הבא, ואפילו להציג אותו לפני כולם. משימה בלתי אפשרית? דווקא לא. רשתות אופנה רבות בישראל כבר הוכיחו שהן מצליחות לעמוד באתגר הזה, ואלה כמה מהעיקריות שבהן:

  1. אורבניקה – אורבניקה מתמחה כבר מהרגע הראשון במתן מענה ידידותי ומשתלם במיוחד לכל מי שאוהב ביגוד טרנדי, עכשווי ומדויק. בסניפי אורבניקה תוכלו למצוא לאורך כל השנה פתרונות הלבשה והנעלה שעונים על כל הדרישות שלכם, לנשים, גברים וילדים. טווח המידות של אורבניקה רחב, וכך גם ההיצע. בקיץ יחכו לכם בגדי ים, חולצות, גופיות, שמלות קצרות ומכנסיים, ובחורף יצטרפו אליהם מעילים, ג'קטים, חליפות מחממות וכל מה שמכניס לאווירה החורפית. 

בנוסף, אורבניקה מציעה גם קולקציית בגדי ספורט, קולקציית פיג'מות מושלמת, נעלי ספורט, נעלי ערב ואפילו אביזרים משלימים לבית. אז אם עדיין לא ביקרתם באף סניף של אורבניקה, הגיע הזמן. בנוסף, לרשת יש גם אתר אינטרנט שמספק טעימה ממה שניתן לרכוש.


urbanica

  1. טוונטי פור סבןטוונטי פור סבן היא רשת הפונה לנשים צעירות, ובשנה האחרונה גם לגברים, ומציעה פתרונות הלבשה לטווח הגילאים הצעיר עם כל מה שהם אוהבים. ללימודים, לשעות אחר הצהריים, לעבודה וליציאות עם חברים. 
  1. ריזרבד – רשת הבגדים הפולנית נחתה בישראל לפני כשנתיים, והצליחה לחדור מאז אל השוק הישראלי בהצלחה רבה. המחירים ידידותיים יותר משל רוב החנויות בקניונים, המבחר עשיר, ותמיד תמצאו משהו נוסף שתרצו לרכוש. לצד קולקציות קפסולה, הרשת מציעה גם ליין בגדים מתחלף, עם בגדי ערב, בגדים ליומיום, הלבשה תחתונה ופתרונות לבוש גם לילדים. כדי ליהנות מהמוצרים, נכון להיום יש להגיע לסניפים עצמם.
  1. טופשופ – טופשופ היא רשת נוספת שכבשה את לבן של הפאשניסטיות בארץ היא טופשופ, שאמנם נמצאת בקטגוריית מחירים גבוהה יותר מהדוגמאות הקודמות שהזכרנו אבל מגיעה עם המון המון שיק נלווה.
  1. טרמינל איקס – טרמינל הוא לא רשת אחת, אלא אתר ישראלי שמאגד כמה רשתות ישראליות מוכרות (כמו פוקס, מנגו וכדומה), לצד מותגים בינלאומיים שונים. היתרון הוא כמובן באפשרות לקנות מהבית, גם אם מדובר במותגים האהובים שיש בקניונים, וליהנות מזמן משלוח מהיר – שהוא לרוב מהיום למחר. נוסף על ביגוד והנעלה, אפשר למצוא באתר גם אקססוריז שונים, תיקים, מוצרים לבית וכדומה.
  1. תמנון – תמנון היא מחנות קטנה בירושלים, שנפתחה אי שם בתחילת שנות ה-90, תמנון הפכה לרשת עם סניפים בפרישה ארצית. כיום, ניתן למצוא בחנויות תמנון מגוון פריטי לבוש במחירים אטרקטיביים מאוד, שמתאימים לכל אירוע וכמובן גם ליומיום.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*