Home » ראש הנקרה » ראש הנקרה – שתי מלים, עולם ומלואו

ראש הנקרה – שתי מלים, עולם ומלואו

הטבע חנן את המקום ביופי עוצר נשימה: אתר על צוק, שיש בו מערות סלע טבעיות, חוף ים כסוף, מיצגים אור קוליים להנאת התיירים, סדנאות ופעילויות מהנות לילדים. רעבים? במסעדה מוצע לכם תפריט עשיר לבחירתכם.

אם אתם מתעתדים לארח בביתכם אורחים מחוץ לארץ ומתכננים לטייל עמם ברחבי ישראל- מומלץ לפקוד, בין השאר, את האתר בראש הנקרה. אם אתם מתעתדים לשהות באזור יותר מאשר יום אחד- לינה בכפר היא חלופה מצוינת.

קל ומתבקש להמליץ על מקום, אשר עצם הגיית שמו מחוללת בנפש את נפלאות המקום.

ראש הנקרה

מבט מתוך מערה הדומה לזו שבראש הנקרה

ראש הנקרה – האתר והכפר

מרהיב ושובה עין ולב, אסתר הנקרות הוא רק אחת מהסיבות מדוע כדאי לפקוד את המקום. כפר הנופש ראש הנקרה הממוקם למרגלות אתר הנקרות מציע לנופשים חוויה ייחודית, פסטורלית ומרגיעה, במתחם שכל כולו שיר לטבע. דשאים, עצי אקליפטוס, פרחים, אוויר צח, שלווה כפרית. הכפר מציע 52 חדרי אירוח סמוכים לים ולמרגלות הרכס. הגליל המערבי בכלל וראש הנקרה בפרט מהווים יעד מבוקש ונחשק עבור ישראלים המבקשים מקום להירגע בו מטרדות השגרה ומלחציה. גם מי שמחפשים מקום ללון בו לילה אחד או לילות אחדים ימצאו את הכפר כמקום שפותר להם את הלינה בעת שהייתם בצפון.

האוויר הצח, האווירה הכפרית, השקט והרוגע המאפיינים את האזור בימים כתיקונם מהווים מקור משיכה למי שמחפשים מקום לטייל ולנפוש בו, בחיק הטבע היפה ביותר בישראל.

שפע אטרקציות באתר ובכפר ראש הנקרה

היצע תיירותי עשיר ומגוון מהווה גירוי ומניע לבואן של משפחות לאזור. מערות הנקרה, הרכבל, מערת קשת, צלילה, קייאקים, חתירה, חוף ים מרהיב, טיולי ג'יפים, עכו ונהריה הסמוכות ועוד ועוד מקומות ואתרים ואטרקציות שמאפשרות לבלות במקום חופשה מרגיעה ומרעננת. לפני היציאה אל הבילויים בסביבה או אחריהם, או סתם כך "בין לבין", מציע הכפר מגוון אטרקציות בתוכו ובהן: חדר כושר, בריכה ספא, ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה, עיסוייפ וטיפולי גוף מרגיעים ועוד.

אם אתם חושבים על מתנה מקורית, לעצמכם ו/או לאנשים יקרים לכם, שובר בילוי בכפר הנופש ראש הנקרה עשוי להיות מתנה מפתיעה ומרגשת. הנאה ודאי אינה חטא, קל וחומר כאשר בוחרים לנסוע אל מקום שההנאה בו גלומה בעצם השהייה בו.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*