Home » Uncategorized » אוברולים ג'ינס | אוברולים לערב | אוברולים במבצע – אוברולים
אוברולים ג'ינס | אוברולים לערב | אוברולים במבצע – אוברולים

אוברולים ג'ינס | אוברולים לערב | אוברולים במבצע – אוברולים

אוברולים

הבדלים בין נשים לגברים זה נושא שדובר לא מעט וכנראה ימשיך להיות מדטובר עוד שנים רבות.

כיום הולכים ומצטמצמים הבדלים בין נשים לגברים, כמובן שהפער עדיין עצום אך לעומת ההיסטוריה , השינוי נעשה בקצב מהיר יחסית. בכל הנוגע לפריטים ומוצרים שונים שנעשים במיוחד לגברים או לנשים יש שינוי גדול בתחום. מוצרים שהיו תמיד מופרדים ומיוצרים לבנות ולבנים בצורה אחרת, עם התכוננות שונה לנשים או לגברים, מיוצרים כיום בצורה זהה ופונים לשני המינים.

המונח שנתבע בשנים האחרונות יוניסקס באנגלית מסביר היטב את השינוי, למעשה הכוונה למשהו שמתאים לשני המגדרים. לצורך המחשה : אוברולים כיום הם בגד שמיועד לשני המינים. כמובן שיש התאמות שונות ואוברולים לגברים מיוצרים בגזרה שונה מאשר אוברולים לנשים, אך עדיין המוצר אוברולים הוא יוניסקס, מה שלא היה בעבר. בעבר הרחוק, האוברולים היו בגד לגברים בלבד דבר שהפך את הנשים למודרות מלבוש זה, בשנים האחרונות דווקא הצורך בטישטוש בין שני המינים, שם את האוברולים על הפרק והוציא אותו מהארון, החלו לייצר אאוברולים גם לנשים והמוצר הפך להיות יוניסקס ומתאים לשני המגדרים. גם אוברולים לילדים נראים ממש דומים ולעתים אפילו מיוצרים בגזרות זהות, מה שעדיין יוצר את הפערים בין המינים כשמדובר באוברולים לילדים זה הצבע שלהם. עולם האופנה עדיין מייצר אוברולים לבנות בצבעי ורוד, סגול לבן וצבעי פסטל ואוברולים לבנים בצבעי כחול וצבעים כהים גבריים יותר וכך עדיין מונצח הפער בין המיגדרים כבר בגיל הצעיר מאוד, אל אף שמדובר במוצר שהוא כביכול יוניסקס. כנראה שצריך עוד כמה שנים בכדי שהשינוי יעמיק וכדי שההבדלים בין מוצרים לבנים ולבנות יהיו אחידים. כמובן שההעדפה נעשית כבר בגיל צעיר אך לא ברור האם העדפה של בנות למשל למוצרים נשיים היא מולדת או סביבתית, כמו גם העדפה של בנים למוצרים גבריים. עד שלא נצמצם את הפער בין המינים כנראה שלא נדע..

ולגבי האוברולים הם כמובן מיוצרים כיום גם לגברים וגם לנשים, גם לילדים וגם לילדות ואפילו הפכו את היוצרות. מבגד גברי לחלוטין הפכו לבגד אופנתי ופופלרי אצל הנשים. בכל ארון של אשה תוכלו למצוא אפילו מספר אוברולים.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*