Home » Uncategorized » אטרקציות לילדים | פעילות הורים וילדים | פעילויות – הורים וילדים
אטרקציות לילדים | פעילות הורים וילדים | פעילויות – הורים וילדים

אטרקציות לילדים | פעילות הורים וילדים | פעילויות – הורים וילדים

הורים וילדים

זמן איכות להורים וילדים הוא דבר חשוב בחיי המשפחה. מחקרים רבים מצביעים על כך שזמן איכות מישפחתי חשוב להתפתחות הילדים, ליצירת אוירה טובה בבית ולאושרם של הילדים וההורים.

הורים רבים בעידן שלנו עובדים שעות ארוכות בכל יום. חלקם מתראים עם הילדים כשעתיים – שלוש ביום עד לשעת השינה של הילדים. כאשר הילדים נמצאים במסגרות חינוכיות ואחריהן הם ממשיכים לצהרונים או הגדולים יותר מבלים זמן לבד בבית עד שההורים חוזרים מהעבודה.

בסופי שבוע ההורים פנויים יותר ויכולים לבלות זמן איכות עם ילדיהם. החשיבות של זמן הורים וילדים בסופי שבוע הוא גדול עד מאוד שכן זהו הזמן היחיד שפנוי בשבוע להורים וילדים לשהות זה בחברת זה, לדבר, להתעדכן ולעשות יחד פעילויות חוויתיות.

הורים רבים מעדיפים לבלות את זמן האיכות בסופי שבוע עם ילדיהם מחוץ לבית. קיימות אינספור פעילויות בארץ בסופי שבוע הפונות להורים וילדים ומציעות עבורם מקום נחמד לבילוי חוויתי יחד. החל מבילוי משותף בטבע, בפינות חי למיניהן, בקיבוצים או במושבים, טיולים מאורגנים של קבוצות הורים וילדים שנפגשות בשישי או בשבת ויחד יוצאות לתור את הארץ, בכל פעם לאזור אחר. קיימים גם עסקים המייצרים תרבות פנאי להורים וילדים שמספקים אטרקציות שונות ופעילויות משותפות.

הורים וילדים יכולים למצוא שלל פעילויות אם מאורגנות ואם ספונטניות, יוכלו לעשות זאת עם הורים וילדים נוספים או לבדם כמשפחה באופן עצמאי. ויש גם הורים וילדים שמעדיפים לבלות את השבתות שלהם יחד בבית בחיק המשפחה או בנסיעות וביקורים אצל המשפחה המורחבת.

בקיץ משפחות רבות נוהגות ללכת יחד לחוף הים או לבריכה, או לצאת לפיקניקים עם הורים וילדים חברים או משפחה, למצוא פינת טבע באחד המקומומות הירוקים יותר בקרבת ביתם ולשבת יחד בטבע ולאכול ושחק.

אין ספק שזמן הורים וילדים חשוב מאין כמותו. במשך השבוע לא קל לייצר זמן איכות עם הילדים, בין כל המשימות של הוורים, עבודה ועבודות הבית ובין המשימות הרבות של הילדים עצמם, לימודים חוגים וחברים קל מאוד לשכוח כי אל אף שהורים וילדים חולקים קורת גג אחת לא תמיד הם נפגשים ומבלים מספיק יחד.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*