Home » אקשן פארק » אקשן פארק – כשמו כן הוא

אקשן פארק – כשמו כן הוא

 בלוני קפיצה, מסלולים ממונעים, קרוסלה ,בלוני קפיצה,מיני אומגה, רכבת הסובבת בכל מתחם הפארק, סירות פדאלים ובעונה החמה- תרתי משמע – בריכות לשכשוך ולהנאה, מתנפחים במים, מסלול לרכיבה על אופני הרים, קרטינג, אומגה ועוד. בעוד הילדים משתובבים, משתעשעים ונהנים, ההורים יכולים לעשות 'תורנות קפיטריה וליהנות מישיבה נינוחה ברחבי הפארק.

אקשן פארק

קרוסלה באקשן פארק ועוד שלל מתקנים

אקשן פארק אתגרי

מי שעבורם קרטינג אינו אתגרי מספיק יכולים ליהנות ממגלשת נמר אקסטרים המיועדת למי שמסוגלים להתגבר על פחדים ואטרקציות משגעות – מגרש קפיצות מתנפחת באורך 20 מטר והחוויה האטרקטיבית ביותר לדעת רבים – "ללכת על המים". אם עבור מי מכם זה נשמע כסוד, אתם מוזמנים לגלותו במו עיניכם במתחם אקשן פארק.

לתושבי הדרום אין עוד סיבה להרחיק לנסוע עד למרכז הארץ אבל לעומת זאת לתושבי המרכז יש סיבות טובות, מספיקות ומוצדקות, להניע את רכבם ולנסוע אל פארק השעשועים והחוויות המיוחד והמרתק.

אירועים במתחם אקשן פארק

אקשן פארק הוא מתחם המציע אטרקציות לא רק לילדים אלא גם למבוגרים- למשפחות ולקבוצות. ניתן לשלב לפני הביקור בו , בעיצומו או בסיומו, סיור בכרמים שבאזור, להתנסות בבציר עצמי, בהפקת יין ולהתעשר במידע על אודות שלבי גידול הגפן .

אקשן פארק הוא מקום אידיאלי לקיום ימי כיף וגיבוש לחברות, לוועדי עובדים (ולעובדים עצמם), קייטנות, טיולים היסטוריים, פרוייקט בר/בת מצווה ועוד .

הטבות ומחירים מיוחדים ניתנים לקבוצות ולחברי הסתדרויות המורים, לוועדי עובדים בהסדר, ועוד. בתיאום מראש ניתן לקיים אירועים סגורים ובהם להביא מבחוץ מופעים, פעילויות תוכן שונות וכל מה שעשוי להעשיר ולשמח את המשתתפים.

אקשן פארק – חורשת החוויות בלכיש סגור בשבתות, מה שהופך אותו למקום בילוי אטרקטיבי עבור פלח גדול מהאוכלוסייה שומרי המצוות בימים ובשעות הנוחים להם. באתר הפארק ניתן להתעדכן און ליין על פעילויות שונות בו, לרבות על אירועים סגורים. על מנת לשריין לעצמכם מועד מתאים ונוח לאירוע קבוצתי רצוי ומומלץ להתקשר מבעוד מועד.

מי מכם שייחשפו לאקשן פארק בפעם הראשונה ודאי יישבעו לעצמם ולאחרים לשוב ולפקוד אותו פעמים נוספות. רבים מהמבוגרים ששוהים בו חשים שהם שבים אל ילדותם, ומי מהם שבילדותו לא היו פארקים כאלה חש, אולי, תחושת החמצה או קנאה, אשרה ודאי חולפות חיש קל כאשר הוא נוכח בהנאה שמפיקים ילדיו הקטנים כשהם משתעשעים במתקני הפארק.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*