Home » Uncategorized » ארון הזזה לבגדים | ארונות הזזה | ארונות בגדים – ארון הזזה
ארון הזזה לבגדים | ארונות הזזה | ארונות בגדים – ארון הזזה

ארון הזזה לבגדים | ארונות הזזה | ארונות בגדים – ארון הזזה

ארון הזזה

במקרים בהם נדרשים פתרונות אחסון יצירתיים בבית בגלל הצורך לחסוך במקום, או לעתים בגלל רהיט גדול, או מדרגות שעומדות ומסתירות חלק ממקום שאינו מנוצל, ארון הזזה הוא פעמים רבות פתרון מצויין לאיחסון, כאשר אין צורך לפתוח דלתות שחוסמות את החלל או כשהפתיחה לא אפשרית כלל. ארון הזזה משמש כארון דלתות ומציע חלל דומה, אך עם הבונוס של חסכון בדלתות. כאשר מזמינים ארון הזזה לכל חדר אין צורך להתחשב במפתח הדלתות, בהתנגשות אפשרית של דלתות הארון בקיר, או ברהיט אחר, וכך היתרון לארון הזזה הוא גדול ומתאים במיוחד לבתים בעלי חדרים עם חללים קטנים וצפופים.

בבואנו לעצב חדר בבית, יש צורך להתחשב בהרבה מאוד דברים, כאשר אין יד מקצועית בתכנון שיודעת לחשב את כל האפשרויות ולקחת בחשבון גם מקרים בהם נוצרות בעיות של מקום, של עומס או צפיפות יתר, האופציה הטובה ביותר היא להשתמש בארון הזזה כארון המרכזי בחדר, שמאפשר איחסון נח ויעיל של פריטים רבים בפתיחת דלת שהיא למעשה פעולת הזזה עדינה וזורמת , תנועתית ונעימה, ארון הזזה מאפשר למעשה חווית פתיחה וסגירה של הארון בדרך טובה יותר מהפתיחה הרגילה של ארון דלתות.

ארון הזזה יכול לשמש בבית מקום איחסון מצויין בכל םינה וכל אזור, החל מארון הזזה לבגדים בחדרי המגורים בבית, וארון הזזה למשחקים או חפצים שונים בבית באזור המגורים, וכמובן שארון הזזה יכול להיות יעיל גם במקומות פחות שגרתיים כגון המטבח, או מחסן, כשימוש בארון הזזה למזווה, לאיחסון כלי מטבח או מוצרי מזון.

הסוד הגדול בלעשות סדר בבית ולשמור על הבית מסודר גם ביום יום, הוא פתרונות איחסון נוחים ויעילים, כדי שכל בני הבית יוכלו לקחת ולהחזיר בגדים ופצים למקומם חשוב כי הם יהיו מסודרים היטב בארון הזזה, או פתרון איחסון נח אחר.  גם בתוך הארון עצמו חשוב שהסדר ישאר על כנו ויאפשר גישה נוחה לכל החפצים המסודרים במדפים, כדאי שלכל דבר יהיה מיקום מתוכנן וייעודי משלו, ושכל בני הבית ידעו את המיקומים וכך יהיה ניתן לשמור ביתר קלות על הסדר בתוך הארונות ועל הסדר בבית.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*