Home » Uncategorized » בגד ים לגברים – רכישה מאתגרת
בגד ים לגברים – רכישה מאתגרת

בגד ים לגברים – רכישה מאתגרת

 

בתור נשים, אנחנו תמיד חושבות שלקנות לעצמנו בגד ים זה מאתגר. בפועל רכישת בגד ים לגברים זו חוויה מאתגרת לא פחות. בזמן שלנשים יש הרבה סוגים של בגדים ים בצורות שונות וצבעים שונים, אצל גברים המבחר הרבה יותר מצומצם וקשה מאוד למצוא לפעמים את מה שמתאים בדיוק. הסגנונות לרוב הם הרבה יותר שמרניים וגם הצבעים. והכי גרוע: זה יראה נורא מוזר לראות גבר מודד מליון בגדי ים כאשר הוא מחפש בגד ים לגברים בעוד כשאישה מודדים מלא בגדי ים זה נראה טבעי לחלוטין. כל שנה מחדש אח שלי מגייס אותי למטרה של רכישה בגד ים לגברים עבורו. הוא שונא ללכת לקניות לבד וצריך טביעת עין של אישה שהוא מעריך את הדעה שלה על מנת לוודא שהוא קונה בגד ים לגברים שנראה טוב וראוי ולא איזה סמרטוט שיהיה מביך ללבוש.

אנחנו תמיד עושים את אותו תהליך: נפגשים בקניון, קובעים את פרק הזמן שאנחנו הולכים להשקיע במציאת בגד ים לגברים עבורו ומסכמים איפה שותים בירה בסוף. בדרך כלל התהליך לוקח שעה וחצי (וזה כולל הזמן של שתיית הבירה). מה שאנחנו עושים זה שאנחנו נכסים לחנות והוא ישר הולך לתא המדידה. אני בוחרת עבורו בין ארבע לחמש אפשרויות ומביאה לו לתא המדידה. אחרי שהוא מודד את כולם הוא מחליט על שניים שנראים טוב בעיניו ואנחנו מבקשים מהמוכרים שישמרו לנו אותם לחצי שעה הקרובה. אנחנו עוברים את אותו תהליך בשלוש חנויות נוספות כך שבסופו של דבר יש לנו שמונה אפשרויות לבחור מהן.

בדרך כלל ארבע אפשרויות יורדות מהפרק תוך כדי תנועה ואז אנחנו נשארים עם הארבע האפשרויות הנבחרות. אנחנו בודקים כל אפשרות ומחליטים על הצבעים שהיה רוצה ללבוש השנה. כל שנה יש צבע אחד שמתחשק לו יותר ואז באופן טבעי מצטמצמות עוד אפשרויות. בסופו של דבר נשארות שתי אפשרויות ואז בדרך כלל אני מכריעה. אני בודקת איזה בגדים ים לגברים נראה עליו טוב יותר ומה מחמיא לו ואותו אני בוחרת.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*