Home » Uncategorized » ביטוח אובדן כושר |ביטוח מנהלים |ביטוח שכיר-ביטוח אובדן כושר עבודה
ביטוח אובדן כושר |ביטוח מנהלים |ביטוח שכיר-ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר |ביטוח מנהלים |ביטוח שכיר-ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

על ידי ביטוח אובדן כושר עבודה יכול האדם לדעת שהינו מבוטח גם במקרה אשר מתרחש נזק כלשהו לעובד, ואינו יכול להמשיך בעבודתו כמו שהיה קודם לכן.

פעמים רבות במהלך החיים האדם אינו מתכנן את אשר יתרחש עימו, ולפתע יכול להיות מצב שבו האדם נפצע קשה בעבודתו או שחלה במחלה כלשהי המונעת ממנו את האפשרות להמשיך בעבודתו כמו שהיה קודם לכן.

ביטוח אובדן כושר עבודה זהו ביטוח שמעניק לאדם הכנסה חודשית בכל חודש שבו הוא אינו יכול להמשיך לעבוד, אך אין זה ניתן לאדם במיידית אלא רק לאחר בדיקה של 3-6 חודשים אשר בהם בוחנים ובודקים האם אכן אינו יכול להמשיך בעבודתו.

ביטוח אובדן כושר עבודה זהו ביטוח אשר מורכב ממספר חלקים שונים ובכל עת ניתן אף להוסיף אליה הרחבות כלשהם.

 

לא תמיד האדם מתכנן את אשר יתרחש עימו, לעיתים קורה מצב אשר הפציעה שבה נפצע האדם הופכת להיות כה חריפה ובדרגה כה גבוהה עד אשר האדם איננו יכול להמשיך לעבוד כמו שהיה קודם לכן.

ועל כן לא כל פציעה יכולה לזכות את האדם אלא רק פציעות שהם קשות ביותר.

ביטוח אובדן כושר עבודה זהו ביטוח אשר מומלץ וכדאי שיהיה אותו לכל אדם.

 

על כן  כבר בעת שאדם נכנס לעבוד בעבודה מסודרת אזי כדאי לו לרכוש ביטוח אובדן כושר עבודה ועל כן גם אם מתרחש מצב שבו האדם אינו יכול להמשיך לעבוד אזי הוא יודע שישנה משכורת מסודרת שהוא יקבל חודש בחודשו.

אך משכורת זו לא ניתנת בכזאת פשטות וקלות משום שיש צורך לבדוק שאכן אותו אדם אינו יכול להמשיך לעבוד עוד, ושלא מדובר בתקופה שעוברת.

אדם אשר רוצה לרכוש פוליסה של ביטוח אובדן כושר עבודה, עליו לדעת שבכל חודש צריך להפריש סכום מסוים ממשכורתו לטובת הביטוח, אך דבר זה תמיד מועיל וטוב משום שאין לדעת אם לפתע יתרחש משהו שלא ציפו אליו.

על ידי הביטוחים השונים ניתן לייעל ולקדם את עצמכם, משום שאותם ביטוחים נועדו אך ורק על מנת שיהיה עבורכם הטבות רבות יותר ועתיד טוב יותר.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*