Home » Uncategorized » בילויים לזוגות | פעילויות הורים וילדים |אטרקציות – בילויים
בילויים לזוגות | פעילויות הורים וילדים |אטרקציות – בילויים

בילויים לזוגות | פעילויות הורים וילדים |אטרקציות – בילויים

בילויים לזוגות | פעילויות הורים וילדים |אטרקציות – בילויים

זוגיות ארוכת שנים היא דבר מבורך ונפלא, אך ידוע כי יש צורך לתחזק את הזוגיות ולהשקיע בה במרוצת השנים. ככל שהזמן עובר, שגרת החיים עם בן או בת הזוג עלולה להוות מכשול בזוגיות. זוג שחי את שגרת החיים יחד ולא משקיע זמן בבילויים משותפים עלול למצוא מהר מאוד כי הקשר בין בני הזוג הולך ומתרופף.

גם כאשר חולקים את אותו הבית וגם כאשר יש ילדים ואפילו כאשר בני הזוג מבלים שעות רבות יחד בבית עם הילדים או בסופי שבוע בבילויים משותפים לכל המשפחה, עדיין יש חסך גדול במשך השנים בבילויים מסוג אחר לגמרי. בילויים זוגיים כאשר המשתתפים בו הם אך ורק בני הזוג, דבר שנותן זמן איכות פרטני ועושה עבודה נהדרת לשימור הזוגיות. דבר נוסף הוא כאשר הבילויים של בני הזוג הופכים להיות רק פעילויות שקשורות לילדים, הליכה לטיולים, ג'ימבורי, חוויות משפחתיות או הצגות ילדים וסרטים לילדים וכן הלאה. מובן שסוג בילויים אלא חשובים לא פחות לילדים ולהווי המשפחה, אך הם לא תורמיםן דבר למערכת הזוגית.

מומלץ מדי פעם, לחשוב על בילויים שבני הזוג נהגו לעשות בעבר לפני שהיו הילדים, תחומי עניין שהם אהבו לעסוק בהם יחד ומיגוון פעילויות שמזמן הם שכחו בגלל שגרת החיים הלחוצה, העבודה או הילדיעם. ברגע שבילויים מסוג זה הופכים לפעילות מיוחדת רק של בני הזוג, הדבר יכול להפיח רוח חיים במערכת הזוגית, לתת אנרגיות חיוביות ומוטיבציה ורענן את הקשר וןהשגרה המשעממת ולעתים הקשה של הזוג.

כולם יהנו מבילויים של בני הזוג לבדם. לילדים תהיה זו הזדמנות להיות עצמאיים ולהפרד מאבא ואמא, או להשקיע זמן איכות עם הסבא והסבתא לבד, ללא מעורבות של ההורים בדרך שלעתים רק מפריעה לקשר. להורים יהיה זה זמן איכות מדהים והכרחי להיות עם בו הזוג, לחלוק אתו את החוויות המשותפות שזה זמן רב לא עשו וההשפעה לטווח הארוך על הזוגיות היא כתרופת פלא. בני זוג שרב הבילויים המשותפים שלהם היו בשנים האחרונות עם המשפחה המורחבת או עם הילדים או עם חברים נוספים, שכחו כיצד זנה לבלות באופן אינטימי ואישי עם בן הזוג. הבילויים המשותפים הללו מחוללים פלאים!

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*