Home » Uncategorized » הדפסת אלבום תמונות- מבלי לשים לב פתאום לכולם יש אחד כזה, איך משיגים גם?
הדפסת אלבום תמונות- מבלי לשים לב פתאום לכולם יש אחד כזה, איך משיגים גם?

הדפסת אלבום תמונות- מבלי לשים לב פתאום לכולם יש אחד כזה, איך משיגים גם?

בשנה שעברה כשהייתי באמסטרדם, באחד מהטיולים ברח' הראשי ממש קרוב למקום שהתאכסנתי בו, צפיתי במחזה מדהים בעיניי. שני חתולים התהלכו על המעקה של הגשר, על רקע המים הזורמים צבעם השחור הפך בולט יותר, והם נהיו לרקע במרכזי שבתמונה. נעם הקטנה שהצטרפה אלי לטיול הרגלי ברחוב הראשי הבחינה בשני החתולים גם כן, קשה היה שלא. ראשה היה נמוך מקצה הגשר והיא התקרבה אליו לאט, שני החתולים השחורים הבחינו בה בחזרה ולרגע אחד קסום כשהיא מרימה את מבטה אל הדמויות השחורות החדות והן מסתכלות מטה אליה, היה נדמה כאילו העולם נעצר ורק הקווים המחברים בין מבטיהם נשאר חיי ונושם. את הרגע הזה הצלחתי לתפוס במצלמתי.

 

לפעמים הרגעים האלה שווים לנו הכל, הטיול שלי הסתכם בתמונה הזו, כל כך שמחתי שאני יכול לנצור אותה לעד ולהפוך אותה למוחשית בעזרת הדפסת אלבום תמונות בצורה שנעם הקטנה כשתגדל תוכל להסתכל ולהיזכר מתוך עיני הילדה שבה באותו הרגע, וכך גם אני. העניין הוא שבעידן של היום אלבומי תמונות כבר לא באופנה, מאז שכל המצלמות הן דיגיטליות יש הרגשה שאין צורך באלבום תמונות מוחשי, אך ההפך הוא הנכון. דווקא עכשיו בעידן של ימינו שהכל דיגיטלי, דווקא עכשיו חייבים להנציח דברים באופן מוחשי ותמונות במיוחד. רוב התמונות שאנחנו מצלמים היום נעלמות לאט לאט והולכות לאיבות בערמת התמונות שבאות אחריהם, כדי למצוא תמונה שאנחנו אוהבים באלבום המצלמה שבפלאפון אנחנו צריכים לבזבז המון זמן ואף אחד לא באמת עושה את זה. אנחנו שוכחים מהתמונות ורוב הסיכויים שלא נראה אותם שוב.

 

הדפסת אלבום תמונות הוא הפתרון המושלם, זה הדור החדש של האלבומים הישנים שהכרנו, כאן התמונות מתפרסות על כל המקום שקיים והדפסת אלבום התמונות נעשה בצורה דומה לזה של קטלוג. הדפסת אלבום תמונות נעשית בצורה קלה ונוחה למשתמש, אפשר להעלות את התמונות שבחרנו לאתר דרך הסמארטפון, הטאבלט או המחשב, לאחר מכן אנו בוחרים עיצוב מותאם אישית גם לפנים וגם לחוץ האלבום, מסדרים את התמונות לפי הסדר שאנחנו רוצים, מכניסים כתוביות, תיאורים או תאריכים אם אנחנו מעוניינים בכך וזהו, האלבום ישלח אלינו תוך כמה ימים בודדים.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*