Home » Uncategorized » החלקה על הקרח | אטרקציות למשפחה | גלישה – ISKATE

החלקה על הקרח | אטרקציות למשפחה | גלישה – ISKATE

iskate

אם הנכם מחפשים מקום של החלקה על הקרח אז iskate הוא המקום המתאים עבורכם.

מקום זה יעניק עבורכם הנאה בכל ימות השנה, מפני שהוא פתוח לציבור הרחב, iskate נמצא בתוך מתחם מקורה סגור וממוזג אשר עזור לשמור על טמפרטורת קור חזקה מאד, שגורמת לקרח לא להנמס ולהשאר יציב.

אם ישנם גולשים שהם רק מתחילים והם חוששים ללוש, אז אין מה לדאוג, קיימת אפשרות של תמיכה בעמודים, ועל ידי כך הגלישה הופכת לבטוחה.

כאשר אתם מגיעים לiskate אז יעמדו לרשותכם צוות של מדריכים שיעניק לכם תדרוך מלא כיצד לבצע את ההחלקה על הצד והאופן הנכון ביותר. הם ילוו אותכם שלב אחרי שלב עד אשר תוכלו להחליק לרכוש את הבטחון הנצרך ולהתחיל לגלוש בכוחות עצמכם ללא פחד וללא חשש, וכן ללא אחיזה בעמודים.

לכל מבקר אשר מגיע לiskate ניתנים נעליים אשר מיועדות עבור ההחלקה, את הנעליים ניתן לקחת לפי המידה הנצרכת, השוואת המידה היא לפי המידה של הנעליים הרגילות, כמו כן בעזרת הלוקר הקיים שם הנכם תוכלו לשמור את חפציכם בבטחה.

לאלו אשר תחום ההחלקה הוא חדש עבורם אזי תהיה זאת חוויה מהנה ומאתגרת במיוחד, ואכן אין ספק שתרצו לחזור אל הiskate שוב ושוב.

הiskate היא המקום עבורכם אם הנכם מחפשים להעביר את היום עם הנאה ואטרקציה שתספק אותכם ותגרום לכם לכיף.

עבור כל הגילאים זוהי יכולה להיות חוויה, מפני שהiskate מיועדת לכל גיל בין אם זה קטנים ובין אם זה גדולים, כולם יכולים להגיע ולבצע את ההחלקה.

ואכן קיימת אפשרות גם לערוך במקום זה ימי הולדת, ארוכים, או כנסים.

ואכן בiskate אתם תהנו מחוויה מהנה במיוחד, אשר לא חווים אותה בכל יום.

גם אם הנכם יודעים כבר לגלוש וגם אם הנכם לא יודעים כיצד לגלוש עדיין דבר זה יאתגר אותכם, כי גם אלו שלא יודעים ידעו בסופו של דבר, על ידי ניסיון לאט לאט וירכשו ניסיון.

כשאר תבצעו את ההחלקה תרגישו בהרגשת הריחוף המהנה אשר חווים כל אלו שמגיעים ומבצעים זאת.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*