Home » אטרקציות » היכל הקרח- חווית בילוי יוצאת דופן
היכל הקרח- חווית בילוי יוצאת דופן

היכל הקרח- חווית בילוי יוצאת דופן

אם תרצו לחוות בילוי יוצא דופן יחד עם החברים, בזוגות או כבילוי מהנה ומרתק לכל המשפחה, החוויה שתוצע לכם עם היכל הקרח היא מומלצת ביותר ותהיה בלתי נשכחת.

היכל הקרח הוא מרכז ענקי להחלקה על קרח בשטח גדול בו נמצא משטח החלקה בגודל של משטח כמעט אולימפי, במקום מוצעים מקומות ישיבה מרווחים לצופים במחליקים ולצופים במשחקי הוקי קרח השונים, וכמו כן היכל הקרח מהווה כמרכז החלקה אמנותית על הקרח, כולל גם אימונים של משחק ההורי קרח ומלא באטרקציות נפלאות לבילוי מהנה לכל הגילאים ולכל המשפחה. אל תחמיצו את הביקור בתוך היכל הקרח, עם האפשרות להחליק להנאתכם גם אם אינכם מחליקים מקצועיים ומעולם לא החלקתם על הקירח או נכחתם בתוך היכל הקרח, תוכלו להחליק בקלות רבה ובהנאה גדולה וממכרת. המקום מציע אף אולמות לעריכת ימי הולדת או ימי גיבוש. היכל הקרח כולל גם חנות בה ניתן לרכוש ביגוד מקצועי וכן ציוד למחליקים ולשחקני הוקי קרח הן למתאמנים מקצועיים וכן לרשות המבלים והחובבים.

היכל הקרח מארח מדי שנה את אליפות ישראל בהחלקה על הקרח כאירוע הפתוח לקהל בכניסה חופשית. המבצעים הרבים לשם כניסה להיכל הם רבים, מומלץ לבדוק את כל הקופונים המגיעים לכם וכן את המבצעים המשתלמים. לתושבי חולון למשל יש עשרה אחוזי הנחה ברכישת כרטיס, וועדי עובדים זכאים למבצעים מיוחדים ולהנחות אטרקטיביות, בהצגת תאריך יום ההולדת שלך תוכל לזכות בהנחה של חמישים אחוז ברכישת כרטיס, חיילים במדים וכן עובדים כוחות הביטחון זכאים להנחה קבועה של עשרים אחוז, הטבה נוספת מעולה מיועדת עבור כל מחזיקי כרטיס אשראי במבצע של אחד פלוס אחד, וכן קיימים מבצעים רבים למועדוני לקוחות וכדאי יהיה להתעדכן באתר. היכל הקרח נחשב לאטרקציית בילוי מיוחדת ויוצאת דופן, לא תמיד אנו בוחרים להגיע למקום המזכיר לנו את אירופה הקרירה והקלאסית ומציע לנו חווית בילוי מעולם אחר.

אין ספק כי לאחר ביקור אחד במקום החוויה הנפלאה נחרטת לעד בזיכרון והופכת לממכרת. כיף לחזור שוב ולהחליק בהנאה, לבלות בחוג, בצפייה במשחק ובעוד מגוון אין סופי של אטרקציות.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*