Home » Uncategorized » התפתחות מקצועית וקידום עסקי -אירוע עסקי
התפתחות מקצועית וקידום עסקי -אירוע עסקי

התפתחות מקצועית וקידום עסקי -אירוע עסקי

במסגרת עבודתי, לכל אירוע עסקי שאני מפיקה, אני מקדישה לא מעט מחשבה. כל ארוע עסקי אינו דומה לקודמו ואני מעוניינת תמיד לחדש ולייחד את האירועים שאני בונה לחברות.

מובן שלכל אירוע עסקי יש אופי שונה מעצם הנושא שלו, העסק, התמה המקצועית עליו הוא נשען, וכך לפני כל הפקה של אירוע עסקי שכזה אני בונה מערך חשיבתי שכולל, הכרות עם העסק עצמו, החברה או הנושא סביבו נבנה האירוע, אני מבצעת חקר סביב הנושא ולומדת אותו היטב מכמה זויות בכדי לקבל תמונת מצב ומושג סביב מה האחרוע, אילו אנשים מרכיבים את האירוע, ואלו הדברים העיקריים שבעזרתם אני מפיקה את האירוע עסקי באופן ייחודי ומותאם.

 

כאשר מדובר למשל באירוע עסקי של אנשי הייטק, אני בודקת את המוזמנים לאירוע, כמה גברים כמה נשים האם מגיעים עם בני זוג וכך ממפה את האוכלוסיה שתרכיב את האירוע. למשל אירוע עסקי של עורכי דין יהיה ממותג בצורה שונה מאירוע עסקי של עובדי מפעל מזון לדוגמא. עורכי דין מעטנבים שמגיעים בחליפות יצפו לעיצוב מאוד מסויים של אולם האירוע, העיצוב יהיה מוקפד יותר, קלאסי, כך גם האוכל, מתוחכם יותר, סדר הישיבה יהיה שונה. לעומת אירוע של עובדי מפעל מזון שיראה שונה בעיצוב חופשי וחמים יותר, צבעוני ,סידור הישיבה יהיה סביב שולחנות או פינות ישיבה משותפות, זהו קהל שמכיר זה את זה, אירוע עסקי שהוא גם חברי יותר יהיה מתוכנן בצורה שונה מאירוע עסקי לעורכי הדין שיהיה בסגנון קוקטייל פארטי, בעמידה עם פינות ישיבה בודוות גבוהות שמפוזרות בחלל.

 

לפני כל אירוע עסקי שאני מתכננת אני עושה כמובן תחקיר מעמיק ובעזרתו אני בונה את תוכנית האירוע, העיצוב והשירותים השונים, ברב המקרים אני יושבת לפני כן עם נציג מטעם החברה או העסק, ועושה עמו תאום ציפיות. בודקת את הרצונות והצרכים שלהם על פי הגדרתם ותמיד גם מנסה להביא משהו חדש ייחודי ומרענן ממני, להתחשב בצרכים וברצונות אך גם לנסות לפתוח את הראש, לשנות הרגלים ובכך ליצור אירוע עסקי שונה, מעניין מסקרו וייחודי.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*