Home » אופנה » חברות אופנה ישראליות שכובשות את הרשת
חברות אופנה ישראליות שכובשות את הרשת

חברות אופנה ישראליות שכובשות את הרשת

כיום כבר קשה למצוא אדם שלא נכנס לטרנד שמשגע את כל העולם – קניות אונליין. 

לאחרונה ניתן לראות בבירור כי עולם האופנה עבר מהפך רציני, וזאת בזכות או בגלל האינטרנט. האינטרנט והעולם הדיגיטלי, שפורץ גבולות, מחסומים ויבשות, כעת מאפשר לכל חנות או רשת אופנה להקים אתר אינטרנטי משלה ודרכו למכור את הסחורה לכל מקום בעולם. 

עד לפני כמה שנים, במידה והייתם רוצים לרכוש בגד כלשהו, הייתם צריכים ללכת פיזית לחנות, לבחור, למדוד ולקנות. היום, על מנת לקנות בגדים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא בסך הכל להכנס לאחת האפליקציות או האתרים דרך הסמארטפון שלכם או המחשב, לבחור את הפריט הרצוי, לבחור מידה וצבע, להזין את מספר האשראי ולחכות עד שאותו פריט יגיע אליכם הביתה בעצמו. למעשה, מדובר ברכישת בגדים בלחיצת כפתור, אשר לא מצריכה אתכם לצאת מהבית, לפנות זמן, או לחפש חניה ולהתקע בפקקים. היום ניתן להזמין בגדים דרך האינטרנט בכל שעה ומכל מקום בעולם, מה שהופך את כל עולם האופנה לדיגיטלי יותר, מתקדם יותר, והכי חשוב – הרבה יותר נוח לצרכן. 

אם בעבר, מדידת גודלה וחוזקה של רשת אופנה כזאת אחרת היה בדמות מספר הסניפים הקיימים לה בארץ או בעולם, הרי שכיום המדד הזה שווה הרבה פחות. כיום, חברת אופנה מצליחה, היא חברה מתקדמת טכנולוגית, שמחזיקה בידה אתר לרכישת בגדים אונליין. היום, עולם האינטרנט פותח את שעריו לכל, ומי שלא נמצא שם.. לא קיים. 

אופנת נשים וגברים
לוק מושלם דרך הרשת

החברות הראשונות שהתחילו למכור בגדים באונליין היו אמאזון, איביי, עלי אקספרס וכו. למעשה, אותן רשתות פתחו את הדלת לעולם רכישות האונליין, מה שהגדיל את התחרות בכל עולם האופנה. עם הזמן, החלו להכנס יותר ויותר מתחרים ראויים לשוק הקניות אונליין. חנויות קטנות החלו לצוץ ולמכור את סחורתם דרך אחד האתרים הגדולים (כמו איביי), או דרך אתר אינטרנטי משלהן. אותן חנויות קטנות מנוהלות לרוב על ידי עצמאיים, שאמנם אין להם מספיק רווחים על מנת להקים סניף פיזי של החנות, אך סניף אינטרנטי דורש מהם הרבה פחות השקעה כלכלית, מה שהרבה יותר משתלם עבורן. 

עם הזמן, רשתות האופנה הגדלות בארץ ובעולם החלו להבין את הטרנד החדש שמשגע את העולם, והפנימו כי התחרות גדלה וכי חנויות האונליין מהוות עבורם מתחרה חזק וראוי. לשם כך, מרבית הרשתות החלו לעשות את צעדיהם אל עבר האינטרנט ולהקים אתרי מכירה אלקטרוניים שימכרו בדיוק את אותן סחורות שנמכרות בחנויות הפיזיות. כיום, כמעט ואין חנות, רשת אופנה או מותג אשר לו אתר אינטרנטי המיועד לרכישה. מרבית בעלי העסקים הבינו את הפוטנציאל המטורף הטמון באינטרנט והחליטו שהם מעוניינים להיות חלק ממנו. 

אז בניגוד לדעה הרווחת שאתרי הקניות מחו"ל הרבה יותר זולים ומומלצים קנייה, תתפלאו לשמוע כי רשתות האופנה הישראליות נחשבות כיום כשחקן משמעותי ברשת בכל הנוגע לקניית בגדים. אותן רשתות לא רק נחשבות זולות (כיוון שאין עלויות ייבוא מחו"ל), אלא את הבגדים שתזמינו תוכלו לקבל תוך שלושה ימים מעת הרכישה. זאת בניגוד לאתרי אופנה מחו"ל שלמשלוח לוקח כמה שבועות להגיע עד פתח הבית שלנו. 

לוק גברי
להרכיב את הלוק החדש ממספר חנויות שונות

אם כן, אילו רשתות אופנה ישראליות מובילות בכל עולם האונליין?

  1. טוונטי פור סבן – טוונטי היא אחת מרשתות האופנה הישראליות החלוצות בכל הנוגע לקניות אונליין. באתר של טוונטי פור סבן תוכלו למצוא את כל הקולקציה הקיימת בסניפים הרבים. כמו כן מדובר באתר נוח וידידותי למשתמש, הכולל תפריט ניווט מסודר ונוח. מעבר לכך, תוכלו להתעדכן במבצעים הולכים ונשנים, להרשם לניוזלטר על מנת לקבל עדכונים והכי חשוב.. לקבל את הבגדים שאתן אוהבות מבלי לצאת מהבית. 
  2. רנואר – רנואר הוא מותג האופנה הישראלי המוביל מזה מספר רק של שנים. בגרסה האינטרנטית שלו תוכלו לרכוש את כל הפריטים החדשים והישנים במחירים נוחים לכל כיס. כמו כן מדובר באתר בעל ממשק ידידודתי מאוד למשתמש, וכן מכיל לא רק את סקשן הנשים, אלא גם את הגברים, האקססרויז, נעליים, מעילים ועוד. כמו כן, תוכלו להנות ממבצעים שווים ומשתלמים בכל עת, והכי חשוב – קטגוריית האונליין בלבד. כלומר, בגדים שניתן לרכוש רק דרך האתר, מה שהופך את חוויית הקניה להרבה יותר מסעירה ומשתלמת. 
  3. קסטרו – קסטרו, בדומה לקולקציית הבגדים הנמצאת בחנויות השונות ברחבי הארץ, גם באתר האונליין תוכלו לרכוש את אותם בגדים אהובים של החברה המיתולוגית. כמובן שתוכלו להנות משלל בגדי המחלקות, החל מנשים, גברים, ילדים, נעליים אקססוריז ועוד. בנוסף לכך, תוכלו להפתיע את יקיריכם ולהזמין אליהם הביתה מתנה עטופה מקסטרו דרך האתר. ממש האתר מאוד נוח, ואופן התשלום גם כן. בקיצור- מדובר בסניף נוסף של החברה שעונה על הצרכים שלכם מבלי לצאת מהבית. 
  4. דניאלה – למי שלא מכיר, דניאלה היא רשת חנויות ישראלית, אשר הדגש המרכזי בה הוא על תוצרת בגדים כחול לבן, כלומר – כל הבגדים שהרשת מוכרת מיוצרים בארץ. מכאן, שהמחירים של רשת זו נמוכים במיוחד ביחס למתרות הגדולות. תוכלו למצוא בגדים פשוטים אך שימושיים, באיכות טובה ובמחיר מצחיק. באתר האינטרנט של החברה תוכלו להתרשם מכל הבגדים הקיימים בחנות, המוצגים על דוגמניות מכמה זוויות, ולהנות ממחירים אטרקטיביים שלא תמצאו כמעט באף מקום. 
  5. FOX – פוקס עוד רשת אופנה מיתולוגית ואהובה בכל הזמנים. רשת פוקס שהתחילה בפוקס נשים והתרחבה אט אט למספר אסטרונומי של חנויות, עשתה גם כן את צעדיה לכיוון האינטרנט והקימה אתר רכישה נוח ונפלא. באתר של פוקס תוכלו לרכוש פריטים מכל המחלקות השונות, באותם מחירים שתראו בחנויות הפיזיות ואפילו תוכלו להנות ממבצעים בלעדיים. בנוסף לכך, תוכלו לרכוש באינטרנט גם מוצרים מהחנות פוקס הום, ובכך "להרוג שתי ציפורים במכה אחת".

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*