Home » Uncategorized » יס פלאנט ירושלים | סרט קולנוע | כרטיסים לסרט – יס פלאנט
יס פלאנט ירושלים | סרט קולנוע | כרטיסים לסרט – יס פלאנט

יס פלאנט ירושלים | סרט קולנוע | כרטיסים לסרט – יס פלאנט

יס פלאנט

לחברתי יש שלושה בנים מקסימים שאת רב זמנם מבלים במגרש הכדורגל והכדורסל ובין החברים, אבל אצל שלושתם, האהבה הכי גדולה היא לא אחרת ממלחמת הכוכבים. כל מה שקשור למלחמת הכוכבים הם שמעו עליו, יודעים עליו, מכירים את כל הדמויות בסרט, ואת כל העלילות והפיתולים.

כמובן שגם יש להם בבית המון מרצ'נדייס של מלחמת הכוכבים. לוח שנה של מלחמת הכוכבים, ספרי קומיקס של מלחמת הכוכבים, פוסטרים שמתנוססים על קירות חדרם של מלחמת הכוכבים, ואיך אפשר בלי בובות דמויות מהסרט.

אבל השבוע ההתרגשות גדולה במיוחד, כל הבית רועש וגואש, השבוע, יש ארוע מיוחד שאליו חיכו וציפו כל השנה האחרונה- לסרט החדש של מלחמת הכוכבים שיגיע לאקרנים באולמי יס פלאנט בפעם הראשונה בישראל. הבנים נרגשים כמובן, ועשו כבר את כל ההכנות. אמא שלהם הזמינה כרטיסים לכולם ביס פלאנט שבקניון אילון קרוב לאזור מגוריהם. מחר בערב זה קורה. אבא שלהם יקח אותם ליס פלאנט באילון, הם יגשו לקופות לאסוף את הכרטיסים ששווים זהב! כרטיסים לסרט שציפו לו כל השנה ! למלחמת הכוכבים. הם יצעדו בצעדים נרגשים ואיטיים לאולם הקולנוע של יס פלאנט יחזיקו בידיים רועדות את הפופקורן והשתיה ויגשו למקומות שסומנו להם בכרטיס באולם הענק ביותר באולמות הקולנוע של יס פלאנט אילון. יתרווחו להם בכסאות ועכשיו כשהכל כבר מוכן הם רק ימתינו בקוצר רוח שיכבו האורות ושהמקרין של יס פלאנט יתן את האות ויחל הסרט של מלחמת הכוכבים לא ציפו כל כך הרבה זמן.

הבנים של חברתי הם לא היחידים כמובן שמעריצים את כל מה שקשור בסרט מלחמת הכוכבים, ועוד רבים אחרים בני נוער וילדים ואפילו מבוגרים כבר מצפים להגיע השבוע ולמלא את אולמות הקולנוע של יס פלאנט ולצפות בהקרנת הבכורה של הסרט שהולך להיות הלהיט החם של החורף ולגרוף מיליונים.

ואם גם אתם מעריצים סודיים של מלחמת הכוכבים ולא רוצים לפספס את הפקת הענק החדשה הזו שהגיעה כבר לישראל, אז מהרו וריכשו כרטיסים ביס פלאנט לסרט מלחמת הכוכבים לפני שאלו יאזלו… צפיה נעימה.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*