Home » Uncategorized » כושר- הדרך הבטוחה ביותר לשמור על הגוף שלנו

כושר- הדרך הבטוחה ביותר לשמור על הגוף שלנו

כושר

כל אחד מאיתנו רוצה לשמור על הבריאות שלו. עם השנים הגוף הולך ומרגיש את העומסים השונים אשר מוטלים עליו והדרך הטובה ביותר למנוע כאבים או מיחושים שונים היא שמירה על כושר בצירוף תזונה נכונה ואורח חיים רגוע ככל הניתן.

כניסה לכושר נשמעת לפעמים פעולה פשוטה למדי, העיקרון אומר שכל שעלינו לעשות הוא פשוט להתחיל לתרגל, אך רבים אשר מעולם לא ביצעו כושר ומנסים ביום אחד להעמיס על הגוף שלהם, מגלים במהרה שהשרירים נהיים תפוסים ובמקרים מסוימים הם אף חשופים לפגיעות משמעותיות. על מנת להימנע מתופעות שכאלה חשוב מאד להיכנס לכושר בהדרגה, לבצע תרגילי חימום מתאימים ורצוי גם לקבל עצה מקצועית.

כושר- ההתמדה והסבלנות משתלמים

הכניסה לכושר אף פעם לא מתבצעת ביום אחד. עצם העובדה שאנשים קמים יום אחד ומחליטים דווקא באותו היום להתחיל לרוץ, לשחות, לרכב על אופניים או ללכת, אינה אומרת שמיד הלב והשרירים שלהם יעמדו במשימה. הלב הוא שריר לכל דבר וממש כמו הרגליים או הידיים, אנחנו יכולים לפתח אותו. כל מי שלא התייחס לשרירים שלו במשך זמן ארוך יגלה כי המשימה להיכנס לכושר לוקחת זמן. עם זאת, חשוב לזכור כי הכושר הוא חלק חשוב בחיינו ועבור הבריאות שלנו והסבלנות תמיד משתלמת. כלומר, ביצוע תרגילי כושר מספר פעמים בשבוע יעזור לנו לתפקד טוב יותר, לבצע יותר פעולות ויותר בקלות ויותר מכך, הכניסה לכושר תשפיע על החיים החברתיים שלנו, על השינה ועל הביצועים השונים במסגרות כמו עבודה ומשפחה.

להיכנס לכושר בכיף

כניסה לכושר יכולה להיעשות לאחר הנחיות של הרופא, אך חשוב לדעת כי כושר זה כיף. כושר אשר מתבצע בהדרגה, עם מאמן או הנחייה, יכול להיות מתגמל מאד גם בתוצאה הסופית וגם בדרך. כל מי שמודד את היכולות השונות שלו יכול לראות כבר לאחר חודש אחד בלבד של אימון שיפור משמעותי ביכולת התפקוד שלו ויכולת הביצועים. למשל אימון ריצה יכול להתחיל מהליכה, לעבור לריצה איטית ולפתע לריצה מהירה. מדידת השיפור יכולה להיות פעולה מהנה במיוחד.

עם זאת, על מנת להפוך את המשימה שנקראת "כושר" למשימה מהנה במיוחד, כדאי לחפש שותפים, ללכת עם חברים לחדר כושר, לעשות תוכנית אימונים מסודרת, לקבל המלצות לתרגילים וכמובן לשלב את הפעולה עם פעולות בריאות נוספות ובהדרגה גם לעשות שינויי תזונה. כאשר המשימה היא להיכנס לכושר יש לזכור לעשות אותה בהדרגה ולהגיע אליה עם חיוך.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*