Home » Uncategorized » כרטיסים לסינמה סיטי | 1+1 בסינמה סיטי | קולנוע – סינמה סיטי
כרטיסים לסינמה סיטי | 1+1 בסינמה סיטי | קולנוע – סינמה סיטי

כרטיסים לסינמה סיטי | 1+1 בסינמה סיטי | קולנוע – סינמה סיטי

כרטיסים לסינמה סיטי | 1+1 בסינמה סיטי | קולנוע – סינמה סיטי

הסינמה סיטי הוא למעשה עולם שלם של סרטים, כל הסרטים החדשים אשר יוצאים מועברים ישר לסינמה סיטי וכן מעניקים לאלו אשר מגיעים להנות  מצפייה בסרטים עם איכות גבוהה ביותר.

 

הסינמה סיטי מושקע גם מבחינה חיצונית וגם מבחינה פנימית וזה מתבטא בכך שאנו יכולים להגיע אל אחד המתחמים ולראות כמה הם מושקעים, בין אם זה הדמויות של הפסלים שיש בו, ובין אם זה המראה המרהיב והמיוחד,

 

החנויות הרבות שקיימות שם והופכות את ההגעה למקום זה ליותר נעימה ואהובה, ניתן גם לצפות בסרטים וגם לערוך מסע קניות של דברים שונים, מפני שהחנויות אשר נמצאות בו הם מסוגים שונים בין אם זה ביגוד, הנעלה, אוכל, תכשיטים, צעצועים, ועוד.

 

הסרטים אשר מוקרנים בסינמה סיטי מוקרנים על גבי מסך ענק ואיכותי ביותר, שהופך למעשה את כל הצפייה בסרט לטובה ביותר ומהנה יותר, כי כידוע סרט אשר מוקרן על גבי מסך ענק ואיכותי הוא סרט שכיף לצפות בו, וכמובן זה איננו מתבטא רק בסרט עצמו אלא גם בעוד דברים שכרוכים מסביב, כמו למשל הכסאות בעלי הנוחות הרבה, אשר כיף להתרווח עליהם ולשבת בנחת ולצפות בסרט, איכות השמע והסאונד הנפלאה שבאמצעותה כל הסרט הופך לעוצמתי יותר וכן עוד דברים.

 

אלו אשר רוצים להכנס בסינמה סיטי לסרט של vip, יכולים לרכוש כרטיס של vip במחיר שהוא מעט יותר יקר אך זה משתלם מפני שסרט vip מאפשר לכם להגיע לארוחה חצי שעה טרם ההקרנה, הארוחה תהיה ארוחה אשר נחשבת למהודרת ביותר, בעלת מאכלים חלביים טעימים,

וכן קינוחים רבים ומשקאות אשר יעמדו לרשותכם, ויעניקו לכם את האפשרות להנות מארוחה על רמה וכל זאת ללא הגבלה וככל אשר תרצו, גם בעת כניסתכם לסרט תהיה לכם האפשרות לקחת כמה שתרצו מן המשקאות והחטיפים ולהכנס עם זה לסרט.

 

לאחר מכן הצפייה תתחיל אורחי הvip יקבלו את השורות העליוניות ובהם יהיו כסאות עם מושבים נוחים ומתכווננים גם לגב וגם לרגליים, ועל ידי זה הצפייה הופכת למהנה יותר.

 

אם כן כאשר אתם רוצים ערב מהנה אזי הנכם יכולים להגיע לאחד ממתחמי הסינמה סיטי ולצפות בסרט אשר תבחרו ועל ידי כך להסב עבורכם ערב מהנה וחוויתי.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*