Home » Uncategorized » כרטיסים 1+1 | מחיר כרטיס – חוויה האולימפית
כרטיסים 1+1 | מחיר כרטיס – חוויה האולימפית

כרטיסים 1+1 | מחיר כרטיס – חוויה האולימפית

כרטיסים 1+1 | מחיר כרטיס – חוויה האולימפית

החוויה האולימפית היא מופע, מיצג אינטראקטיבי בשילוב של מדיה ממוחשבת. חוויה האולימפית היא חוויה יחודית ויוצאת דופן המתאימה לכל הגילאים, הפורשת בפני המבקר את עולם הספורט האולימפי, דרך סיפורים מומחשים על ההיסטוריה האולימפית, רגעי השיא בתולדותיה של האולימפיאדה, רגעי הניצחון של נציגים ישראלים מתחומי הספורט השונים באולימפיאדה. גם למבקרים שאין חיבור ישיר לספורט ואינם מבינים גדולים בעולם הספורט, יכולה להיווצר חוויה מיוחדת ומתגמלת דרך החוויה האולימפית. על ידי דרכי הלימוד וההצגה האינטראקטיבים יוכל המבקר לרכוש ידע בצורה מעניינת שאינה פרונטלית ולינארית והיא מתאימה יותר לדור הצעיר המבקש ריגושים ודינאמיות גם בעת רכישת ידע ולמידה וגם בחוויות חברתיות ותרבותיות. את כל אלה לבטח תספק לו החוויה האולימפית, והוא יצא נשכר, ובעל ערך מוסף.

מוסדות החינוך ממליצים על החוויה האולימפית כנתיב לימוד ודוגמה לדור הצעיר על העולם הספורט האולימפי שאוגד בתוכו ערכים רבים חשובים גם לאלו שאינם עוסקים בספורט ואלו ערכים חינוכיים שכולנו רוצים לשאוף להגשמתם, כגון- הצבת מטרות יעד, התמדה, נחישות, דבקות במטרה ועוד. דרך החוויה האולימפית, יקבל המבקר את הערכים שמאחורי הסיפורים והם יעוררו בו מחשבה והשראה.

כחלק מסיור בחוויה האולימפית , יוכל המבקר להתנסות באופן מעשי ורב חושי במתקנים השונים הממחישים את יכולות השחקנים האולימפיים כגון כח, כח סבל, זינוק מהעמדת זינוק וכן יוכלו המבקרים להתנסות בחידונים אינטראקטיבים.

אם כן, החוויה האולימפית היא בהחלט חוויה יחודית המתאימה לבילוי של יחידים, משפחות או קבוצות בכל הגילאים. כחלק ממסגרת חינוכית לימודית או כחוויה תרבותית גרידא. כל אחד ימצא עניין בחוויה האולימפית. מילדים רכים וצעירים שיוכלו להחשף למדיה הממוחשבת ולהתפעל ממנה ולהיות חלק ממנה גם אם לא יבינו את כל תוכן הדברים ועד למבוגרים ביותר שגם אם לא יתחברו למדיה הממוחשבת האינטראקטיבית, יביעו עניין בעולם התוכן ויהנו מהסקירה ההסטורית על אולימפיאדות העבר, ואולי יוכלו לחוש את הכוחות הספורטיביים שהיו מנת חלקם לפני מספר עשורים.

אין כל ספק כי החוויה האולימפית הינה בילוי נהדר לכל המשפחה! אל תפספסו חוויה כזו נדירה וייחודית שגם מלמדת רבות ומחנכת לערכים.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*