Home » Uncategorized » כרטיס אשראי שחור- הכרטיס המשתלם
כרטיס אשראי שחור- הכרטיס המשתלם

כרטיס אשראי שחור- הכרטיס המשתלם

 

כרטיס אשראי שחור אינו כרטיס אשראי נפוץ בדומה לכרטיסי אשראי אחרים ובייחוד לכרטיס אשראי הזהב המוכר יותר, זאת כיוון שהנפקת כרטיס אשראי זה מיועדת לאלפיון העליון בלבד וכל לקוח שבחשבון עובר השב שלו בסכום של כמיליון שקלים ומעלה. בהתאם לכך גם הטבות כרטיס אשראי שחור הן ייחודיות ומפנקות במיוחד. מועדון הלקוחות של כרטיס אשראי שחור מעניק ללקוחותיו מגוון שירותים שונים ללקוחותיו, מוצרי לייף סטייל והטבות ייחודיות ללקוחות חשובים אלו וכן מספק שירות מענה אישי ללקוחות לשם טיפול בפניות ומימוש מגוון ההטבות.

לקוחות וי איי פי הם למעשה לקוחות כרטיס אשראי שחור היכולים לעמוד בתנאי סף של עובר ושב בסכומי כסף גבוהים לאין שעור מהמקובל. לקוחות בעלי כרטיס אשראי שחור הם לרוב אנשי עסקים בעלי שם וזהו מעגל לקוחות מצומצם יחסית של המחזיקים כרטיס אשראי שחור הידוע ומוכר ככרטיס יוקרתי ונדיר ביותר. דמי שימוש ועלותו של כרטיס אשראי שחור בהתאם מגיעים לסכומים גבוהים ביותר – סכומים הנעים בעלויות של קרוב לאלף וחמש מאות דולר לכרטיס. בנוסף עלות דמי השימוש השנתיים של כרטיס אשראי שחור הוא כאלף דולר בכל שנה. מספר מחזיקי כרטיס אשראי שחור כיום הוא מועט יחסית כתוצאה מהדרישה להפקדת מיליון שקל במזומן. לקוחות כרטיס אשראי שחור מונים כאלף עד לאלפיים לקוחות בלבד. עקב מיעוט לקוחות כרטיס אשראי שחור אינו לרוב מונפק במסחר והוא נדיר לשימוש ונדיר לקבלה בבנק. תנאי הסף דורשים גם מחויבות לרכישות מרובות עם כרטיס אשראי שחור והלקוחות המשתמשים בכרטיס זה מעידים על שביעות רצון גדולה.

כרטיס אשראי שחור מאפשר קבלת הטבות ושירותים נרחבים בכל תחום כגון הטבות מגוונות לנסיעות הן בארץ והן בחו"ל, בתחום בילויים במסעדות, הטבות ברכישת כרטיסי טיסה במחלקות העסקיות, שהייה במלונות בארץ ובחו"ל והטבות בספא, כרטיס אשראי שחור מאפשר גם מגוון אטרקטיבי של הזמנות כרטיסים בתחום הספורט או מופעי הבידור וכן הנחות מגוונות בתחום קניות ברשתות, קניונים ובמתחמי קניות יוקרתיים המיועדים לאלפיון העליון. כיום רק כמה מאות ישראלים הם בעלי כרטיס אשראי שחור לאחר שהוחל בשיווקו מחו"ל גם ללקוחות בארץ.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*