Home » Uncategorized » להרגיש בבית -הום סנטר
להרגיש בבית -הום סנטר

להרגיש בבית -הום סנטר

ביתי הוא מבצרי. אני כל כך אוהבת להיות בבית ולכן גם עסוקה לא מעט בטיפוח הבית וןעיצובו.

 

כשעברנו לבית החדש ידעתי שלא כמו במטה של קסם הכל יהיה מוכן ומזומן וידרש לי זמן רב להשקיע בבית עד שיתפוס צורה לרצוני ויזכה במראה שהוא אני.

 

רבים לוקחים מעצב לבית שיעשה לו הום סטיילינג ויתן לו את הטאץ הנכון. שיעזור בבחירת הריהוט, הצבע לקירות הבית ואפילו התמונות המדפים והעציצים שעושים את הבית חם ונעים.

 

אני לעומת זאת חייבת לעשות הכל בעצמי. אני יודעת בדיוק איך הייתי רוצה שיראה הבית שלי אבל אלו דברים שלוקחים לי כנראה לא מעט זמן.

 

בכל פעם אני מעצבת פינה אחרת בבית, עולים בי רעיונות חדשים טאני ממתינה בסבלנות עד שהחיבורים נעשים בראשי ורק אז מוציאה אותם מהדמיון לפועל.

 

הביקורים התכופים שלי בהום סנטר הם חלק משגרת חיי הבית החדש שלי.

כבר שנה עברה מאז נכנסנו לבית החדש. בתחילה הייתי מבקרת בהום סנטר בכדי לקבל השראה לעיצוב הבית, לבדוק חומרים שונים ופריטים שונים, להשוות מחירים ולתכנן לי רעיונות לבית החדש.

 

מאוחר יותר הפםכו ביקורי בהום סנטר לעניינים יותר. ידעתי ששם לבטח אמצא כל מה שאני רוצה ומעולם לא התבדיתי.

 

כשהחלטתי על קיר אפרפר באחד החדרים ראיתי אותו בעיני רוחי וכבר ידעתי את הגוון. מהצצה קטנה במניפת הצבעים שניתנה לי בהום סנטר כבר ידעתי בדיוק את הצבע הנכון לי.

 

לאחר שצבעתי קיר מיוחד אחד לא יכולתי שלא לרצות עוד קירות יפים ומגוונים בבית החדש. יחדעתי שבהום סנטר קפיצה קלה מהבית ואני מסודרת.

 

ולא רק ענייני הצבעים פתרתי שם בהום סנטר. גם חלקים ואביזרים שונים למקלחת ידעתי שאמצא שם ואכן המבחר היה עצום והצלחתי לעבור בין כל המדפים ולמצוא שם בהום סנטר את הכלים הסניטריים שמתאימים לי בדיוק למקלחת בביתי החדש.

 

מדי פעם אני עוד חוזרת לשם להום סנטר, המשימה לא תמה ובכל יום אני מתעוררת עם רעיון חדש בראש ולפני שאני מבצעצ אני בודקת. קפיצה קטנה להום סנטר שקרוב לביתי ואני כבר יודעת שבעוד שעות קלות אני ארקום חלום למציאות.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*