Home » Uncategorized » לימודי גישור | גישור

לימודי גישור | גישור

לימודי גישור  | קורס גישור
קורס גישור הוא בעצם מהווה את הכניסה לעולם הגישור ונועד עבור מי שרוצה להתחיל את דרכו כמגשר מקצועי. הקורס גישור נותן לכם כלים כדי להתמודד טוב יותר, לניהול ושיפור של תקשורת ולשיפור משקי העבודה עם לקוחות. וכן איך להתנהל עם ספקים עובדים ומנהלים. הבוגרים של קורס גישור יכולים לגשר באופן פרטי או בארגונים שלהם. אך אם רוצים גם לקבל תיקים של בית משפט אז קורס זה מהווה רק חלק מהדרישות.
מטרותיו של קורס גישור הם לרכוש מיומנויות בתהליכי גישור כדי שיהיה אפשר למנוע סכסוכים, כלים וטכניקות כדי להתמודד עם דברים ביום יום. וכן הכשרה מקצועית של מגשרים.
א. מקומו של הגישור בחברה
אנו נמצאים במציאות אשר בה כאשר מתרחש ריב או מחלוקת אנו פותרים באמצעות כוחניות ולא יושבים לסדר את הדברים בצורה טובה, הגישור התפתח בשנים האחרונות בחברה המערבית כדי למנוע סכסוכים, כאשר לקורס גישור ישנו מטרה ואינטרסים של כל צד עד שמגיעים לפשרה ולהסדר.
תהליך הגישור
תהליך הגישור הוא בעצם כשאר יש סכסוכים בין שני הצדדים ועל המגשר לגרום להגיע למציאת פתרון. הגישור מתבצע בצורה אשר כל צד יכול להשמע בפרטיות ודברים נשמרים חסויים. התהליך והתוצאות הם על ידי הסכמה של שני הצדדים יחדיו בכל חלק מן תהליך זה.
הכשרתם של המגשרים
הנושא של הכשרת מגשרים הוא על ידי המלצות הוועדה להכשרת מגשרים בארץ. בהתאם לכך הקורס גישור צריך לערוך לפחות כ60 שעות בהתאם, וינתן על ידי מדריכים שעומדים בכל הדרישות. כמו כן חשוב לציין שהקורס אינו מקנה הסמכה לעסוק בענייני הסמכה, פרידות של בני זוג וגירושין.
חלק חשוב מאד ומרכזי בקורס גישור בעצם שהתלמידים עורכים כמעין סימולציות אשר הם כביכול נמצאים בתהליך של גישור, ובסיום של זה המאמנים אומרים להם עד כמה הם ידעו לפעול נכון וראוי ומה טוען שיפור. זהו חלק אשר מתבצע בכל זמן של למידת הקורס והוא מתקיים בקבוצות קטנות שמונות כ-6 מתאמנים בקבוצה. הסימולציות אשר נערכות למתאמנים הם בעצם נלקחות מדברים שאנו חווים אותם ביום יום, כמו סכסוכים בין שכנים, סכסוכים בין משפחה, בנושאי צרכנות, בנושאי עבודה וכ'ו.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*