Home » Uncategorized » לימודי גישור | קורס אימון | לימוד אימון אישי- גישור
לימודי גישור | קורס אימון | לימוד אימון אישי- גישור

לימודי גישור | קורס אימון | לימוד אימון אישי- גישור

גישור

קורס גישור זהו קורס אשר נועד בכדי שיהיה ניתן לגשר בין צדדים מסוכסכים.

פעמים רבות מתרחש מצב אשר בו אנשים מגיעים למצבים של סכסוכים ואותם סכסוכים הופכים להיות כה קשים עד אשר לא ניתן ליישב אותם באופן עצמאי אלא רק על ידי גורם של צד שלישי אשר מתערב באותו סכסוך ועוזר להגיע לידי פתרון, גורם זה הוא בד"כ בית המשפט או מגשר אשר למד תהליכי גישור.

גישור הוא גורם אשר נחשב לחיצוני וניטרלי ועל כן הוא יכול להגיע שפיטת המצב הנתון.

המגשר עוזר לצדדים המסוכסכים להגיע לעמק השווה.

למגשר ישנם כלים ויכולות בכדי לבחון את כל הסיטואציות השונות, והכל ללא ביקורת וללא השפעה רגשית כלשהי משום שרק באופן כזה ניתן להגיע לידי ישוב סכסוך באופן נכון.

הגישור זוהי דרך אשר מסייעת ועוזרת לסלול דרך חדשה, שגם אם אין זה נראה שאפשר למצוא לאותו סכסוך פתרון אכן ניתן למצוא.

ישנם מגשרים העוסקים בתחום האישי, והתפקיד שלהם הוא להקשיב לזוגות כאשר הם עוברים תהליכי פרידה או תהליכי גירושים, אותם זוגות אכן זקוקים ליועץ הנחשב אמין ומקצועי ונקי ממניעים שונים, באמצעות כך ניתן לבחון את הרצונות ואת האינטרסים של כל אחד משני הצדדים ובשל כך ניתן להגיע להחלטה.

גישור מתבצע גם בתחומים עסקיים בתוך חברות, כאשר גורמים ניהוליים נתקלים בבעיה מקצועית ולא מסכימים על דרך לפתרון. גישור יכול להוות דרך להשיג מטרה בצורה נכונה ומאוזנת מבלי להיות מושפע מפוליטיקה או ממניעים כלכליים או אישיים.אלא בחינה מדויקת של הנתונים והבנה לעומק של הדרך הנכונה להגיע למטרה.

אנו חיים למעשה  בעולם הנחשב לדינמי ביותר, בכל רגע ורגע משהו משתנה במהלך החיים, לעיתים אף מתרחש מצב אשר בו אנשים מגיעים למצבים של סכסוכים והמצב כה מסתבך ונהיה קשה עד אשר לא ניתן לפתור אותו לבד אלא רק עם מישהו שעוזר בכך ומתערב.

את לימודי גישור ניתן ללמוד בכל מרכז לימודים אשר מתקיימים בו לימודי אימון, כמו בית ספר למאמנים אשר יש בו גם לימודי אימון וגם לימודי גישור, אימון בתחום המישור האישי, אימון מקצועי, אימון בין בני זוג ועוד.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*