Home » ליסינג פרטי » ליסינג פרטי – עסקה גדולה במחיר קטן

ליסינג פרטי – עסקה גדולה במחיר קטן

היות ומחירי רכבים פרטיים חדשים עולים הם גבוהים מאוד, בעיקר בשל עלויות הייבוא והמסים, ליסינג הפך להיות דבר נפוץ ומבוקש מאוד בקרב הנהגים הישראלים. ליסינג פרטי מאפשר לכל אחד מאתנו ליהנות מרכב פרטי חדש, ומדובר בעסקה גדולה שכרוכה במחירים קטנים.

ליסינג פרטי במקום לשלם על הרכב בתשלום אחד

ליסינג פרטי נותן לנו הזדמנות לרכוש רכב חדש מבלי לשלם את המחיר במלואו בתשלום אחד. במקום, התשלום על הרכב מתבצע על ידי פריסת המחיר שלו על גבי מספר חודשים מוגדר מראש. התשלום החודשי כולל ריבית אומנם – מה שמגדיל במידה מסוימת את סך כל המחיר על הרכב – אך כובד המחיר לא מורגש כמעט. למעשה, מדובר במעין הלוואה, והיא עובדת בשיטה הזו: הלקוח שם מקדמה על הרכב, שעומדת על כשליש מערכו, ובאותו רגע הוא מקבל את המפתחות. בהמשך, הוא ישלם עבור שווי הרכב כל חודש לתקופה של לפחות 3 שנים, פלוס ריבית. בתום תקופה הליסינג, הלקוח יכול לבחור באחת משתי האופציות: לשלם את היתרה על הרכב ובכך לקנות אותו, או להחליף לרכב חדיש יותר ולהתחיל תקופת ליסינג חדשה.

ליסינג פרטי

רכב חדש כל שלוש שנים בעזרת ליסינג פרטי

יש דבר אחד שחשוב לזכור: בעוד שליסינג תפעולי יכול לכלול בתוכו גם את כל מה שקשור לתחזוקה של הרכב, ועל כן הוא מעט יקר יותר, ליסינג פרטי לא פותר את הלקוח מביצוע כל הבדיקות והטיפולים באופן עצמאי, ולכן מדובר בעסקה זולה יותר. מה שכן, חברת הליסינג היא זו שדואגת לפוליסות הביטוח, בשני סוגי הליסינג.

ראוי לציין שהליסינג פרטי מתאים לא רק ללקוחות פרטיים, כי אם גם לעסקים קטנים שלא צריכים ציי רכב גדולים, אלא לא יותר מרכב אחד או שניים לביצוע הפעילות העסקית השוטפת.

לסיכום, בזכות האפשרות לעשות ליסינג פרטי , כל אחד יכול ליהנות מרכב פרטי חדש, מבלי להיכנס לחובות ובלי רגשות אשם על הוצאה שבכל דרך אחרת הייתה נחשבת למופרזת. זו כנראה הסיבה שהרבה יבואנים מתחילים לצאת במבצעים על מכוניות חדשות. אבל האם זה מספיק כדי לשבור את שוק הליסינג? כנראה שלא.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*