Home » Uncategorized » למה עדיף לשמור כלים למטבח בארונות סגורים?
למה עדיף לשמור כלים למטבח בארונות סגורים?

למה עדיף לשמור כלים למטבח בארונות סגורים?

אמנם זה היה נפוץ יותר בימים עברו, אך עדיין ניתן לראות רבים אשר בוחרים להציב את כלי המטבח שלהם במקומות גלויים על השיש או במדפים פתוחים, וזו טעות. ישנן סיבות רבות, אותן נפרט בהמשך המאמר, למה לא כדאי לכם להציב את כלי המטבח במקומות פתוחים, וחשוב מאוד שתדעו את הסיבות הללו בכדי שתבינו כי למרות שאולי זה נראה לכם מעוצב ומרשים יותר, הצבה של כלים למטבח על השיש או במדפים פתוחים איננה נכונה כלל.

הכלים צוברים המון אבק

אחת הסיבות העיקריות לכך שלא כדאי להציב כלים למטבח על השיש או במדפים פתוחים היא שבמקומות כאלו הכלים צוברים אבק רב. אמנם רבים שוטפים את הכלים לפני השימוש, אך לא תמיד זוכרים לעשות זאת, במיוחד ילדים. לדוגמא, מעמד סכום המונח על השיש. ברוב המקרים הכי נוח הוא פשוט לקחת ממנו את הכלי הדרוש מבלי לשטוף אותו קודם לכן, וכך יש סיכוי שאתם מכניסים אל האוכל שלכם ואל הפה אבק רב ולא בריא כלל.

בנוסף, האבק המצטבר על הכלים יכול עם הזמן להרוס אותם, במיוחד אם מדובר בכלים שאתם לא משתמשים בהם בכל יום אלא לעיתים רחוקות יותר.

פנו לעצמכם את משטח העבודה

עוד סיבה אשר בגללה לא כדאי לכם לאחסן כלים למטבח על השיש הינה העובדה שהכלים הללו תופסים מקום רב על השיש, מקום אשר בסופו של דבר ירד ממשטח העבודה שלכם ויגביל אתכם בעת הבישולים או האפיה במטבח. במיוחד במטבחים קטנים, בהם משטח העבודה קטן בכל מקרה, חשוב מאוד לשמור על משטח פנוי ונקי ככל האפשר כך שתוכלו לעשות בו שימוש באופן הרבה יותר נוח.

מראה נקי ומסודר

מטבח עמוס בכלים אשר נמצאים במקומות בולטים לעין עלול ליצור מראה מבולגן ולא מרשים. אם אתם רוצים שהמטבח שלכם יראה נקי, מסודר ונעים, הקפידו לאחסן את כלי המטבח בארונות המטבח הסגורים ובמקומות גלויים הציבו אקססוריז או רק את הכלים שאין לכם מקום אחר בו תוכלו לאחסן אותם.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*