Home » Uncategorized » מגבות חוף | סט מגבות | מגבות פנים – מגבות
מגבות חוף | סט מגבות | מגבות פנים – מגבות

מגבות חוף | סט מגבות | מגבות פנים – מגבות

מגבות

 

המגבת הינה למעשה בד נוח ונעים הסופג מים ומאפשר לייבש אלמנטים שונים. בין השימושים של המגבות ניתן למצוא מגבות גוף המיועדות לניגוב הגוף לאחר המקלחת, מגבות לידיים השומרות על הידיים יבשות לאחר שטיפתן, מגבות פנים המיועדות בדרך כלל לשימושים בבוקר ומאפשרות לשמור על פנים נקיות יבשות, מגבות לבריכה – הן בדרך כלל מגבות העוטפות את הגוף ומיועדות לייבשו לאחר שספג כמות גדולה של מים.

מגבות גוף

מגבות גוף הינן מגבות גדולות ורחבות שטח המעניקות לגוף את ההגנה והכיסוי המלא לאחר כניסה למקלחת. כידוע, הבדלי הטמפרטורה בין המקלחת והמים החמים שהיא מציעה לבין האוויר הקריר ביחס לטמפרטורת המים  – בו הגוף פוגש לאחר המקלחת, עשויים לגרום לגוף לחטוף מחלה כלשהי. על מנת להימנע ממצב של מחלה יש לעיטוף את הגוף היטב ולהימנע ממצבים של חשיפה לאוויר הקר ללא חציצה. כמו כן, יש לנעול נעלי בית או לגרוב גרביים.

מגבות גוף נמדדות באיכותן על פי מידת הצפיפות של הסיבים השונים בהן. ככל שהסיבים צפופים יותר כך למעשה המגבת מחממת יותר את הגוף. אין ספק כי מגבת צפופה יותר היא מגבת איכותית יותר.

מגבות פנים

מגבות פנים הן מגבות צרות וקטנות יותר. המגבות מתאימות בגודלן לייבוש הפנים לאחר שטיפתן. לרוב מיועדות מגבות הפנים לבוקר או לערב ומעניקות חוויה נעימה של רעננות. חשוב לשמור על מגבות נקיות מאחר ועור הפנים יכול להיות רגיש במיוחד. הנקבוביות הפתוחות לאחר שטיפת הפנים עלולות לספוג לכלוכים ולכן חשוב לשמור על מגבות נקיות.

מגבות ידיים

מגבות ידיים כשמן כן הן – מיועדות לשטיפת הידיים. מגבות ידיים מתאימות בגודלן לידיים ומיועדות לייבושן לאחר השטיפה. מוכרת התופעה של מגבות לא איכותיות שאינן סופגות את המים. תופעות אלו מתרחשות כאשר סיבי המגבת אינם צפופים דיים על מנת לספוג את המים מכפות הידיים ואינם מייבשים את הידיים הלכה למעשה. לפיכך גם כאשר מדובר במגבות ידיים בלבד – לכאורה מגבות קטנות ופחותות משמעות – רצוי לבחור במגבות ידיים איכותיות בלבד, שמעניקות לידיים את ההגנה המלאה.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*