Home » Uncategorized » מחפשים רכישת חולצות במבצע? -חולצות
מחפשים רכישת חולצות במבצע? -חולצות

מחפשים רכישת חולצות במבצע? -חולצות

כאשר חושבים על חולצה, במחשבה ראשונית אפשר לחשוב על פריט לבוש, המהווה כסות לחלק העליון של הגוף, אבל הלכה למעשה, חולצות הן פריט חשוב ודומיננטי בלבוש שלנו. מדובר על הפריט הבולט ביותר, אשר לרוב ניתן אף להגדיר באמצעותו את אופי האירוע אליו הולכים: חולצה מכופתרת לעבודה משרדית, חולצת טריקו קצרה למפגש בסוף שבוע או בערב קיץ חם, חולצת משי לאירועים שונים, חולצה אובר סייז או טי שירט פשוטה ליום חופש ואף חולצת רשת הנלבשת על גופיה או חזיית ספורט.

החולצות מגיעות באורכים שונים ובהתאם לסוג הבד מהן מיוצרות הן יכולות ליצור את ההתאמה הנדרשת לכל אירוע. כך למשל מכנסי ג׳ינס וחולצת טריקו יתאימו ליציאה לסרט בקולנוע בעוד מכנסי ג׳ינס וחולצה העשויה משי יתאימו לאירוע בערב.ישנן חולצות קצרות, חולצות באורך עד המרפקים, חולצות באורך 7/8 וחולצות ארוכות אשר בהתאם לאורך והבד ממנו עושויות ניתן ליצור התאמה הן לעונת השנה, לשעה ביום ולסוג האירוע או מסגרת אליה הולכים. כך למשל, צבעים בהירים כמו תכלת, צהוב, ורוד וירוק יופיעו בעיקר באביב ובקיץ בעוד הצבעים הכהים והעמוקים יותר יופיעו בעונות החורף: כחול כהה, בורדו, אפור ושחור.

בנוסף לתורה של מלתחת הלבוש, ניתן לראות סוגים שונים של חולצות בעולם הספורט שם מייצרים אותן מבד הדריפיט על מנת שיתאימו לפעילות הגופנית הנמרצת. יש חולצות המתאימות לפעילות הריצה, כדורסל, כדורגל, סקי ואפילו ליוגה וכן אורכים שונים של החולצות בהתאם לעונות השנה. אף בעולם הספורט, צבעי הבגדים מוכתבים לפי עונות השנה.

כפי שניתן לראות, בטרם ביצוע הבחירה של איזו חולצה ללבוש, יש לבחור ראשית את הגישה שמעוניינים לשדר: רצינות, קלילות, יום חופש ולפי החלטה זו לבחור את החולצה המתאימה. כלומר, כאשר מעוניינים לשדר רצינות וחזות עסקית, לרוב נבחר חולצת משי, חולצה מכופתרת או חולצה מחויטת. כאשר יוצאים עם חברים בערב, ככל הנראה תיבחר חולצה עם הדפס או חולצה אלגנטית (תלוי בסוג האירוע אליו הולכים). בשעות הצהריים או ימי חופש נלבש טי שירט מכותנה או חולצת "אובר סייז": כאמור: חולצה – פנים רבות לה.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*