Home » חו"ל » מחשבון המרת מטבע – כלי חובה לשימוש לכל המבקש להמיר את כספו
מחשבון המרת מטבע – כלי חובה לשימוש לכל המבקש להמיר את כספו

מחשבון המרת מטבע – כלי חובה לשימוש לכל המבקש להמיר את כספו

מחשבון המרת מטבע הנו כלי נדרש לפני מסע ההמרות שלכם במהלך ההכנות לנסיעה לחו"ל, או כאשר אתם שבים ארצה. בשוק ההמרות העניינים מתנהלים בצורה פרוצה.

הפקידים הממירים יצאו מנקודת הנחה שאינכם בקיאים בשער המטבע, ויכריזו כי אצלם ההמרה היא יקרה כי ככה זה. אז זהו, שלא ככה זה, והשלמה עם זה גורמת לכם להפסד של עשרות ולעתים מאות שקלים. מחשבון המרת מטבע מציג נתונים מדויקים כמו – מהו הערך הצבור של X יחידות מטבע בהמרה, ומהו הערך הצבור של X יחידות מטבע כאשר מעוניינים למכור אותו ולקבל מטבע אחר בתמורה.

מה עושים אם בקופת ה- CHANGE בקניון או ברחוב לא שומעים לתובנותינו ממחשבון המט"ח?

ניתן להציג להם קובץ מודפס מהמחשבון על מנת לעורר את עיניהם, ולנסות לעמוד על המקח. במידה והפקידים מתעקשים על תעריף יקר, היינו ממליצים לכם לנטוש את הדוכן/המשרד שלהם, ולמצוא עמדות המרה אחרות. בסופו של דבר, קול ההיגיון יישמע גם יישמע, ולמעשה לא מעט פקידים-ממירים מעודכנים בזמן אמת עם מחשבוני מט"ח, כמוכם. נקודת המוצא היא שלכם יש את הידע, ומניסיוננו, זהו ידע טוב, ולא שקרי. מעט מאמץ, ואתם תמצאו דוכני המרה העובדים על פי מחשבון המרת מטבע כמו זה שהצגנו לכם.

מקומות בהם לא ישעו לתובנותיכם ממחשבון המרת מט"ח בסבירות גבוהה

אלו מקומות הנמצאים באזורים בהם קשה למצוא ממירי מטבע, כמו למשל עיר בחו"ל שהיא עיר ספר ולא העיר הגדולה והמרכזית, עמדת המרה בשדה התעופה בטיסות היוצאות, וכד'. בעמדות הללו יושבים פקידים שיודעים כי מי שמגיע אליהם מגיע לחוץ, והם לא יהססו לגבות על כך מחיר יקר. לכן, מבחינתכם, התייצבות בטרמינל או נסיעה לכפר בחו"ל זה הוצאה לכל דבר ועניין, ממש כפי שקונים מתנה לילד או אוכל לפני שבת בחו"ל.

מההוצאה הזו נמנעים על ידי ביקור בעמדת CHANGE בעיר הגדולה, ומשווים בין עמדות אחרות. לישוב הספר, או לטרמינל מומלץ להגיע עם הכסף שקניתם בזול – ביד. באשר לנחיתה בטרמינל, מומלץ לא להמיר שם בכלל, אלא לחכות לשגרה שלכם באותה מדינה, ובמסגרתה להחליף את המטבע. באשר לטיסות יוצאות, שוב – בדומה ליישובי ספר בחו"ל, מומלץ לא להשתמש בעמדות שבהן, אלא להגיע מוכנים עם הכסף ביד מהבנק או מבנק הדואר, בהתבסס על הידע שצברתם מטעם מחשבון המרת מטבע.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*