Home » Uncategorized » מטבח כפרי מודרני – שילוב הרמוני בין שני ניגודים
מטבח כפרי מודרני – שילוב הרמוני בין שני ניגודים

מטבח כפרי מודרני – שילוב הרמוני בין שני ניגודים

 

בעולם העיצובים של היום, המעצבים ניצבים בפני יותר ויותר קשיים של תחרות, הרצון להתבלט ולהיות הרעיון שכולם מדברים עליו. אחת הנורמות הנוהגות בעולם העיצוב היא לקחת את הנורמה הברורה והרגילה ולנסות לשבור אותה: ממש בבחינת "הגבולות נבראו על מנת שנחצה אותם". ברוח דברים אלו פועלים גם האנשים המעצבים מטבחים. דוגמא קלאסית לכך הוא מטבח כפרי מודרני.

מדובר על שילוב בין העולם הישן, הכפרי, הלא מעודן לבין העולם המודרני, חדיש ופונקציונאלי. הלכה למעשה, מדובר על שילוב בין עולם ישן וחדש, בין הרוח ביתית – כפרית ובין החדשנות המודרנית. לרוב מה שהמעצבים עושים זה לקחת את העיצוב המטבחים הכפרי אשר שם דגש לרוב על עץ מלא, גימורים עיצוביים הנהוגים בכפר, ומראה אשר מזכיר בקתה בתור כפר ירוק ומוסיפים אלמנטים מן העולם המודרני הנהוגים היום. כך למשל יבנו את ארונות המטבח מעץ מלא ואף הידיות של הארונות יהיו בעיצוב המשווה מראה כפרי,

אבל יהיו אלמנטים פונקציונאליים המתאימים לעולם המודרני כמו למשל כיריים חשמליים אשר שוברים את המראה הכפרי הקלאסי ויוצרים מראה של שילוב עדין המציג מטבח כפרי מודרני.

בנוסף לכיריים החשמליים, יוסיפו המעצבים למטבח אי במרכזו אשר יכול להוות שולחן או בר ואפילו ניתן למקם עליו פעמים רבות את הכיריים החשמליים. באופן זה מוסיפים המעצבים למטבח את האלמנט המודרני שלא היה נהוג במטבחים הכפריים ומייצג את העיצוב המודרני ואז יוצרים הכלאה שנקראת מטבח כפרי מודרני.

דוגמא נוספת שיכולה לבוא לידי ביטוי במטבח כפרי מודרני היא ארונות הנשלפים בשני קומות. בגלל שגודל הדירות היום הצטמצם משמעותית ויש חשיבות מרבית לחיסכון במקום גם בעיצוב מטבח כפרי מודרני יש לתת לכך ביטוי. לפיכך ייצרו המעצבים מטבח עם ארונות אשר ניתן באמצעות טכנולוגיה חדישה לאחסון בהם כלים בשתי קומות כאשר אחת מסתירה את השנייה ואז מגדילים את שטח הפנים מבלי לפגוע בעיצוב החיצוני של הארון. מטבח כפרי מודרני הוא מטבח המשלב אלמנטים מהעולם העתיק והעולם החדש בהרמוניה ייחודית ונהדרת.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*