Home » Uncategorized » מלונות באילת – החופשה המשפחתית
מלונות באילת – החופשה המשפחתית

מלונות באילת – החופשה המשפחתית

 

כל שנה בחג הפסח אנחנו נוסעים כל המשפחה לאילת. מדובר על קבוצה של בין עשרים לשלושים אנשים אשר מבלים יחד את החג כל פעם במלון אחר באחד המלונות באילת. בעבר אמא שלי הייתה מארחת את כולם אבל אחרי שאבא שלי נפטר היא החליטה שהיא  לא רוצה לבשל יותר את ארוחות החג כי זה מסב לה הרבה עצב ואמרה שהיא רוצה לבלות כל המשפחה יחד אבל לא בבית ומוכנה לנסוע לבית מלון.

כך נולדה החופשה המשפחתית של כולנו באילת. מאחר ופסח הוא בדרך כלל בחודש אפריל, מזג האוויר באילת נעים ונוח ולכן כיף לבלות שם לפני שנהיה חם עד כדי בלתי אפשרי כפי שמרגיש בעונת הקיץ. כל שנה אנחנו בוחרים מלון אחר מאחד המלונות באילת על מנת להעביר בו את ערב החג ואז שבוע החופש אחרי החג. המטרה של הבילוי במלונות באילת היא להשכיח את הכאב של כולנו על פטירתו של אבי ולכן החלטנו לא לערוך את החג יותר בבתינו. האופרציה של נסיעה משותפת של כולנו לאילת היא לא פשוטה מבחינת ארגון כל הנוסעים ואף מבחינה כלכלית. הרעיון הוא לטוס כולם יחד באותו היום אבל בטיסות נפרדות (לא מומלץ להיות על אותה הטיסה כל בני המשפחה) ולבלות יחד באחד מהמלונות באילת. בגלל שמדובר בתקופה לא פשוטה עבורנו אנחנו מנסים להקל עלינו אותה על ידי כך שכל שנה אנחנו בבית מלון אחר מבין המלונות באילת ואז אנחנו חווים את זה כנסיעת טיול של כל המשפחה יחד ולא כבריחה מהתמודדות.

השנה, החליטו להצטרף אלינו גם המשפחה המורחבת ולכן היינו צריכים מלון גדול במיוחד. כשלושה חודשים מראש כבר התחלתי לעשות טלפונים לכל מיני מלונות באילת על מנת לבדוק אם יש להם מספיק חדרים פנויים עבור כולנו ומה הם מציעים כפעילויות לילדים בזמן שאנחנו שם על מנת שיהיה מה לעשות עם כל הילדים במהלך השבוע וההורים יוכלו קצת לנוח. בסופו של דבר בחנו במלון אשר נתן את הכי הרבה פעילויות לילדים על מנת שיהיה לנו זמן גם לעצמו לנוח ולצבור כוחות.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*