Home » Uncategorized » נופש בישראל | מלונות בוטיק | מלון בתל אביב – נופש בארץ

נופש בישראל | מלונות בוטיק | מלון בתל אביב – נופש בארץ

נופש בארץ? לא מה שחשבתם – מלונות בוטיק!

מלונות בוטיק הם סוג של טרנד חדש, יוקרתי ומלהיב, שהפציע לאחרונה בשמי ענף התיירות הישראלית. מלונות הבוטיק מציעים לנופש הישראלי קוקטייל שהוא התגשמות כל החלומות הטובים: חוויית נופש ברמה בין לאומית, בלי לעזוב את הארץ!

מהו מלון בוטיק?

מלון בוטיק הוא מלון קטן ואינטימי, בעל עיצוב ייחודי ויוקרתי, המציע למתארחים חווית נופש בארץ ברמה אחרת לגמרי. מלונות הבוטיק מוקמים, במקרים רבים, על חורבותיהם של מלונות ישנים בעלי משמעות היסטורית, והקו הארכיטקטוני שלהם מגלם, במידה רבה, את אופי הבנייה המקורי של המבנה, מה שמוסיף לשהות במלון הילה קסומה ואפופת נוסטלגיה. מעבר לכך, מלונות הבוטיק יהיו בדרך כלל קטנים מאוד, חמימים ואינטימיים, בעלי רמת שירות בסטנדרט שונה לחלוטין מזה שהכרתם עד היום בכל נופש בארץ, וישרור בהם שקט אלגנטי ומכבד. מרבית מלונות הבוטיק, אגב, אינם מתירים כניסת ילדים למתחם, כך שהשמירה על אווירת יוקרה מאופקת אפשרית בהחלט. דגש נוסף מושם במלונות הבוטיק על פינוקים עשירים לגוף ולנפש, כדוגמת ספא ברמה גבוהה, מגוון טיפולי יופי ובריאות מפנקים, חדר כושר מאובזר ומצויד כהוגן, ושלל מרכיבים אחרים המשדרגים את הפינוק לרמות שהנופש הישראלי טרם נתקל בהן. אז אם חשבתם שנופש בישראל מסתכם בבחירה בין נופש בארץ בבתי מלון לבין צימר מפנק כלשהוא, מלונות הבוטיק החדשניים עשו לענף התיירות בית ספר. ובמילים אחרות: מלונות הבוטיק הפכו את המונח נופש בארץ ליוקרתי הרבה יותר משהעזתם לחשוב. כי אפשר להישאר בארץ, ולחוות נופש שאינו נופל ברמתו מחופשה טובה בחו"ל!

מלון בוטיק או טיסה לחו"ל?

טיסה לחו"ל מאפשרת, ללא כל ספק, ניקוי ראש מוחלט אשר נופש בארץ לא יוכל לספק. ללא פרצופים מוכרים מהעבודה / מהשכונה / מהעבר, ללא צלילי עברית בכל פינה, ללא נופים המוכרים, ובמרחק שעות טיסה מכל מה שריח ישראלי נודף ממנו, חופשה בחו"ל מספקת ניתוק מוחלט מכל הידוע והמוכר. עם זאת, חופשה בחו"ל תהיה יקרה הרבה יותר לעומת נופש בארץ במלון בוטיק שגם הוא, אגב, איננו עניין זול כלל ועיקר. במקביל, מלון בוטיק מציע פינוקים ברמה גבוהה ביותר, אלגנטיות מרשימה, וניתוק משמעותי ממכלול המכרים והידידים שלכם, שכן מלונות הבוטיק אינטימיים ביותר ואינם מאכלסים יותר ממספר מצומצם של אורחים בכל חופשה. אז אם הנכם מתלבטים בין נופש בארץ לחופשה בחו"ל, מלון בוטיק ישראלי יעשה לכם חופשה מושלמת, ובגדול!

מלונות בוטיק בתל אביב

תל אביב זוהי עיר שהיא גדולה מאד ותוססת מאד, ואכן אין ספק שההיצע שהיא מציעה הוא רב ביותר וקיימים בה דברים רבים, בין אם זה חנויות רבות ובין אם זה מקומות בילוי, אנו יכולים לראות שאנשים רבים מגיעים לעיר זאת, בין אם לגור בה ובין אם לבוא ולהנות בה מנופש ובילויים,

בתי המלון אשר קיימים בתל אביב הם רבים מאד ונועדו בכדי להעניק אפשרות להתארח בהם בעת שרוצים לשהות בתל אביב, אם רוצים להנות מחופשה מהנה באמת אזי מלונות בוטיק בתל אביב יכולים להיות המקום לכך משום שמלונות אלה הם רמה גבוהה יותר ממלונות רגילים.

מלונות בוטיק בתל אביב מעניקים לאלו המגיעים אליהם רמת אירוח גבוהה, אפשר למצוא חלק מן המלונות הללו בנווה צדק, יפו, ועוד אזורים רבים בתל אביב.

למעשה אם חולמים על חופשה שהיא מהנה ביותר, אזי במלונות בוטיק בתל אביב ניתן יהיה לקבל את החופשה הזאת.

ישנם אנשים רבים אשר אוהבים ללכת להתארח בבתי מלון, בתי המלון על רמה קיימים בערים רבות, אך אם הנכם מחפשים ספציפית בתי מלונות שקיימים בתל אביב אזי מלונות בוטיק בתל אביב הם המלונות שנחשבים על רמה.

רמות האירוח אשר ניתנות בבתי מלון אלה הם גבוהות מאד, בין אם זה הארוחות המוגשות שם, הארוחות מוכנות על ידי שפים מקצועיים ומובחרים עם נסיון רב, אשר מעניקים את הארוחות הטובות ביותר שקיים.

החדרים הקיימים במלון זה הם חדרים מפוארים עם אבזור נרחב אשר כולל דברים רבים, לדוגמא אנו יכולים למצוא בחדרים מקלחות מהודרות, מקררים בתוך החדרים, מיטות עם מצעים מובחרים ונעימים, מסך טלוויזיה איכותי וגדול שמעניק צפייה נוחה בסרטים, שליטה במערכת המיזוג, וכן עוד דברים רבים.

הלובי הקיים במלונות בוטיק בתל אביב גם הוא מושקע, בכדי שאורחי המלון יוכלו לשבת להנאתם ולהתרווח, כמו כן ניתן למצוא במלונות בוטיק מרפסות גדולות שמאפשרות לאורחים להנות מהנוף הנשקף אל מול עינהם, כמו כן ישנם מרפסות שיזוף שבהם ניתן לשבת ולהשתזף להנאתכם.

אם כן כל השהייה במלונות בוטיק בתל אביב יתנו לכם את החופשה המושלמת ביותר שיש.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*