Home » Uncategorized » סגנון שחייה חתירה | לימוד שחייה למבוגרים | לימודי שחייה – חתירה
סגנון שחייה חתירה | לימוד שחייה למבוגרים | לימודי שחייה – חתירה

סגנון שחייה חתירה | לימוד שחייה למבוגרים | לימודי שחייה – חתירה

חתירה

מאז ומתמיד היה לי חלום לדעת לשחות חתירה. בילדותי, למדתי שחיה אך ורק שחית חזה וכמובן שזה סיפק את המטרה, שחיתי בבריכה, למדתי להסתדר בכוחות עצמי בים אך תמיד השחיה שלי נשארה ברמה שטחית, מעולם לא פיתחתי את סגנונן השחיה, מהירות וטכניקה. השחיה שלי היתה מיועדת לכייף בלבד ולא מעבר לזה.

גם כשלמדתי גלישה לא היה לי צורך יוצא דופן בשיפור השחיה. אך תמיד כשראיתי את הגולשים בים שוחים חתירה, התמלאתי קנאה. סגנון חתירה נראה כה בטוח בים, עוצמתי ומלא אנרגיה. אך  מעולם לא הצלחתי ללמוד לבד את סגנון החתירה.

כיום סגנון החתירה בשחיה הפך לפופולרי יותר בקרב שוחים. אנשים שאינם שחיינים מקצועיים לומדים יותר ויותר לימודי שחיה ובעיקר סגנון חתירה. סגנון שמרגיש יותר טוב את המים, עוצמתי יותר ודורש כח רב וכמובן שהמאמץ בריא ונחשב לספורט מעולה. רבים הם האנשים שמחפשים פעילות גופנית ספורטיבית שיוכלו להכניס לאורח החיים שלהם שיכניס אותם לכושר ויענה על צרכיהם בחיפוש אחר הספורט האולטימטיבי. שחית חתירה היא כזו בדיוק, מתאימה לכל אחד כמעט. המים הם כלי מרפא בפני עצמו ולכן מתאים לכל גיל ומומלץ גם לאנשים שסובלים מבעיות גופניות כלשהן.

האם החלום שלי ללמוד לשחות בסגנון חתירה ישאר בגדר חלום או האם ניתן להגשימו בקלות? התשובה לשאלה זו כמובן נמצאת ללא ספק בלימוד שחיה. מכוני כושר בבריכות וקורסים ולימ ודים מיוחדים לשחיה נפוצים כיום בכל מקום. גם בחורף, מספקים מקומות אלו בריכה מחוממת ותנאים מצויינים ללימוד שחיה גם בימי החורף. חתירה היא סגנון מבוקש בלימודי שחיה של מבוגרים. רב המבוגרים שמגיעים ללמוד שחיה, יודעים לשחות בסגנון חזה ומוכנים לעלות שלב ללימודי חתירה. מקומות הלימוד מספקים להם הדרכה צמודה של סגנון חתירה או כל סגנון אחר שיבחרו ומקום לתירגול. גם לאחר תום הלימודים ניתן להמשיך להגיע לבריכה על בסיס מנוי לצורך התירגול והספורט. כמובן שניתן ללמוד בקבוצה או בשיעור פרטי של אחד על אחד, כל האפשרויות מותאמות לשחיין ןלהעדפותיו וכל אחד יוכל למצוא עבורו את מסלול השחיה המועדף עליו.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*