Home » Uncategorized » ספארי רמת גן – מאחורי הקלעים בסיור מיוחד

ספארי רמת גן – מאחורי הקלעים בסיור מיוחד

ספארי

לראות את הנמר מתעורר בכלוב ולראות מקרוב את הג'ירפה מתמתחת. כמו בטבע הקלאסי, החיות האלו מתעוררות בבוקר ומתחילות יום פעילות. יחד איתן, אפשר לראות את החיות שסיימו את יומן הלילי והן נמות כעת, כמו ציפורי לילה וזוחלים שונים. הספארי מציע לכם סיורים ופעילויות גם בשעות היום וגם בשעות הלילה, הכל בהתאם לאווירה שאותה תרצו בסיור. אווירה אישית יותר תתאים לסיור לילה או לסיור בוקר פרטי. לעומתה, חגיגה של יום הולדת תתאים לשעות אחר הצהרים, למרות ריבוי המבקרים.

חנות מזכרות – גם חיות וגם חוויה

כי את שתיהן אפשר למצוא בחנות. גם חיות מעץ כדי לזכור את החיות עצמן וגם מוצרים אחרים שיזכירו את החוויה שעברנו, כמו חולצות או כובעים. מעבר לכל אלה יש גם משחקים שונים שנמכרים בחנות וכולם קשורים באופן כזה או אחר לטבע ולחיות.

ילדים חובבים חיות באופן טבעי ולא סתם נתפתחו פינות ליטוף ושיטות טיפול המבוססות על הקשר עם בעלי החיים. בספארי אפשר לראות ילדים מרותקים לחיות, כשבבית הם לא מסוגלים לשבת חמש דקות תמימות ולהתרכז במשהו, אלא אם כן הוא טלוויזיה כמובן.

ספארי רמת גן – מי אתה?

אלף דונם של סוואנה אפריקאית. צמחיה גבוהה ומרחב גדול. חיות הסוואנה הן רבות וביניהן הפילים, משפחת החתוליים –הכוללת את האריה, הנמר וחבריהם, זוחלים רבים, זאבים וטורפים אחרים וכן להקות של ציפורי מים ועופות אחרים.

הספארי הוא גן המאפשר מפגש עם החיות הללו כשהן חופשיות לנוע ומשוחררות, באווירה הקרובה ככל האפשר לטבע שהן מכירות במקור, באפריקה. אגב, בשפה האפריקאית, הסווהלית, ספארי פירושו נסיעה או מסע ואולי לכן המקום נקרא כך בישראל, כיוון שמדובר במסע במרחב הזה, מסע שהוא גם באמצעות רכב אבל הוא גם מסע שמסמל מסעות רחוקים.

ההגעה אל הגן היא פשוטה ובהגיעכם אל מחלף האלוף שדה פנו ימינה ואחר כך שמאלה מעל הגשר. המשיכו ישר ופנו שמאלה בשדרת הצבי, היא הרחוב שבו נמצא הגן. מחלף האלוף שדה ממוקם על הכביש שידוע גם ככביש מספר ארבע. שעות הפתיחה הן מן הבוקר עד אחר הצהרים אבל הכניסה תיעשה עד שעתיים לפני סגירת הגן. ספארי רמת גן פתוח למבקרים גם בחורף וגם בגשם. הגשם מקנה חווויה מיוחדת, בעיקר אם הוא לא חזק ורק מאפשר לראות את התגובה של החיות אל הגשם, תגובה של סקרנות מהולה בהתרגשות משהו, תוך שימת לב למקומות מחבוא.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*