Home » Uncategorized » עוף | שניצל | מתכונים – חזה עוף
עוף | שניצל | מתכונים – חזה עוף

עוף | שניצל | מתכונים – חזה עוף

חזה עוף, בריאות מנצחת

פסטה עם חזה, מוקפץ עם חזה, שניצל ממולא, שניצל בפיתה, חזה בתנור, חזה על הגריל, חזה בטורטיה ועוד, כולם מאכלים אשר משלבים בתוכם את המאכל הפופולארי ביותר בעולם, חזה עוף.

העוף הוא אחד המאכלים הטובים והבריאים ביותר למאכל, במיוחד החזה. את העוף ניתן לחלק למספר חלקים: חלקים פנימיים אשר כוללים טחול, לב כבד, קורקבן ועוד, וחלקים אחרים אכילים כמו: שוקיים, כרעיים, ירכיים, גב וגם חזה. חזה עוף הוא אחד החלקים החזקים ביותר של העוף, שכן הוא עושה בו שימוש להניע את הכנפיים. מאחר והנעת הכנפיים דורשת הרבה שרירים, החזה כמעט ואינו מכיל שומנים, ולכן הוא אחד החלקים הבריאים ביותר לאכילה.

חזה עוף לשמירה על אורח חיים בריא

זו היא כבר עובדה ידועה כי אכילה של חזה עוף יכולה לתרום לשמירה על אורח חיים בריא, ואפילו יכולה לסייע בירידה במשקל. איך? מיד נסביר. החזה של העוף נחשב מנת חלבון, שהוא אחד מאבות המזון החשובים ביותר לאדם. צריכה של חלבונים ברמה תקינה מסייעת ביצירת אנרגיה בתאים, בבניית שרירים ובחיזוקם. על מנת לשמור עם אורח חיים בריא על האדם לצרוך כמות מסוימת של פחמימות, של חלבונים ושל שומנים, כאשר כמות החלבונים צריכה להיות גדולה מכמות השומנים, אך פחותה מכמות הפחמימות. מאחר וחזה עוף נחשב כאחד החלקים הרזים והבריאים של העוף, הוא מקור מצוין לצריכת חלבונים בעבור כל אלו אשר מנסים לרדת במשקל או לשמור עליו. נוסף על כך, פעילות גופנית מאומצת מצריכה אכילה של חלבונים בכמות גדולה על מנת שלגוף יהיה מספיק חומר גלם לבניה של השריר. אכילה של חזה עוף לאחר פעילות גופנית תורמת רבות לבניית השרירים, וחשובה לשמירה על המאגרים של הגוף.

אפשרויות בישול והכנה

החזה משתלב בצורה מצוינת במאכלים שונים בצורה בריאה. ניתן להקפיץ ירקות, נודלס וקצת רטבים, ולהוסיף למנה חזה מוקפץ, ניתן לתבל את החזה בתבלינים ולהכניס לתנור לאפייה איטית על מנת שלא יתקשה. חזה עוף מקבל טעם מצוין גם כשהוא עשוי על הגריל או על מחבת, עם מעט מאוד שמן. ניתן לשלב חזה עוף מתובל בתוך סנדוויצ'ים עם מיונז או חומוס בתוספת של פלפלים וירקות קלויים או ירקות טריים, וניתן לשלב גם חזה בסלטים של חסה ורוטב מתאים. כמובן שחזה אשר עשוי בצורה טובה הכי טעים לאכול ככה, עם תוספת פחמימה מלאה בצד וירקות מבושלים או חיים. שיהיה בתאבון!

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*