Home » פורד פוקוס » פורד פוקוס – מאז 1998

פורד פוקוס – מאז 1998

קיימים מספר דורות לדגמים אלו – הראשון שביניהם שיוצר בשנת 1998, היה קטן וקומפקטי והתאים בעיקר עבור משפחות קטנות. הדורות הבאים של הדגם שיוצאו בשנת 2004 אופיינו בשלדה רחבה יותר, והרכב עצמו היה ארוך ומרווח יותר. גם מבחינת העיצוב יש לדורות המתקדמים הרבה מאוד מה לחדש. הדורות המתקדמים של הדגם הם בעלי קו חדשני ומודרני, תא הנוסעים מרווח ונוח, ומערכת ההיגוי היא מן המתקדמות בשוק. באופן כללי, מכירת רכבים מסוג זה עולה משנה לשנה בעיקר עקב התדמית היוקרתית שמשדרת המכונית כמתאימה בעיקר למנהלים.

שדרוגים נוספים לדגמי הפורד פוקוס היו הדגמים הספורטיביים יותר, בעלי נפחי המנוע הנרחבים. בניגוד לדגמים הראשונים שנחלו הצלחה במדינות רבות ברחבי העולם, הדגמים הספורטיביים נמכרו במספרים זעומים.

פורד פוקוס

פורד פוקוס עוצמה עם ותק

פורד פוקוס – מנוע וביצועים

כל דור של פורד פוקוס, העפיל על קודמיו מבחינת כוח המנוע ושיפור בביצועי הנסיעה. המנוע החדיש ביותר, מאיץ במהירות וכמעט ללא רעשי רקע ומאפשר לנהג אחיזת כביש גבוהה במיוחד. הדגם החדיש ידוע ביכולת דינאמית מרשימה, ומתפקד היטב גם בתנאי שטח הרריים. הודות לשלדה האיכותית והחזקה של הדגמים החדשים, הנסיעה נוחה ורכה יותר, ותיבת הילוכים ידנית בעלת שש אפשרויות מסייעת בהתאמת מהירות המנוע למהירות הנסיעה ולתנאי הדרך.

בנוסף, הדגמים החדשים מכילים מתלה אחורי נפרד רב זרועות מאפשר התנהגות כביש מדויקת יותר עם טלטולי רכב מופחתים.

מערכות סיוע לנהג

בין החידושים המדהימים ביותר בדגמים החדשים של הפורד פוקוס תוכלו למצוא את מערכות הסיוע לנהג. המערכות מתחלקות לשני סוגים – מערכות סיוע בנהיגה עצמה ומערכות סיוע בטיחות. בין המערכות לסיוע בנהיגה – מערכות סיוע לחניה המסייעות למדוד את המרחק ממקום החניה ולהפעיל את גלגל ההגה באופן אוטומטי, מערכת סיוע להתחלת נסיעה המכילה מנגנון לבלימת התדרדרות, מערכת למחזור אנרגיה המאפשרת לטעון את המצבר של המכונית בזמן הנסיעה, מחוון המתריע כשיש צורך בהחלפת הילוך ועוד. אין ספק ששימוש בטכנולוגיות החדישות הללו הופכות את הנסיעה בפורד פוקוס לחוויה נוחה, בטיחותית וקלה הרבה יותר.

כאמור, הרכב מגיע כשהוא מצויד אף במערכות סיוע בטיחות. מערכות המתריעות כשאין לנוסעים חגורות בטיחות, נועלי בטחון חשמליים להגנת ילדיכם, אזהרה לנוסעים בעת בלימת חירום ועוד, יסייעו לנהג ולנוסעים להיות רגועים לחלוטין שהפורד פוקוס המתקדם אינו רק נוח ומאובזר בקפידה, אלא אף בטיחותי במיוחד.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*