Home » Uncategorized » פילאטיס – השקט שלי
פילאטיס – השקט שלי

פילאטיס – השקט שלי

 

יש אנשים שרואים באימון ספורטיבי סוג של עונש או איזו שהיא חובה שיש למלא על מנת שיתאפשר להם לאכול יותר ולהרגיש פחות אשמים. בשבילי פעילות ספורטיבית היא כמו אוויר לנשימה. אני מחכה לקום בבוקר ולפתוח אותו עם ריצה ולסיים את היום עם פילאטיס בערב. בגלל שהיום שלי מאוד עמוס אני משתדלת לפתוח אותו תמיד עם ריצה אשר תעורר אותי ותזרים לי אדרנלין לכל הגוף ואז אצליח להתרכז יותר טוב. במקביל אני משתדלת לסיים את היום עם פילאטיס אשר ירגיע את הגוף שלי ויסייע לי להשתקם מהלחץ בעבודה ומהריצה שלי מהבוקר.

היתרון של פילאטיס ביחס לאימונים אחרים הוא שמדובר באימון שמאוד מאריך את השרירים ומהווה חוויה טיפולית לגוף. יתרה מכך יש בפילאטיס משהו מאוד מרגיע ונעים אשר מהווה דרך מופלאה לסגור את היום. לצערי, קובעים לי הרבה פעמים פגישות כארוחות ערב ואז אני לא יכולה ללכת לשיעור שלי. אני בדרך כלל מאוד מתאכזבת מכך שקובעים לי פגישות על זמן שהתכוונתי להיות בשיעור פילאטיס אבל אני מבינה את הבעייתיות של לוח הזמנים שלי ומקבלת זאת בהבנה. ניתן לראות עליי את ההבדל בין ימים שבהם אני הולכת לפילאטיס לבין ימים שלא. כאשר אני הולכת לשיעור אני חוזרת הביתה רגועה ונעימה יותר. לעומת זאת כאשר אני לא הולכת לשיעור אני חוזרת הביתה עם פנים נפולות ואני חסרת כל חיוניות ואנרגיה.

על מנת שאצליח לשמר את מצב הרוח המרומם שלי זה חשוב שאלך לפילאטיס לפחות פעמיים בשבוע ולכן אם פעם אחת אני מספיקה ללכת או ביום שישי או ביום שבת אז בכלל יוצא לי נהדר. אני משתדלת לשמור על אופטימיות וגישה חיובית ולא להיות נוקשה גם אם אני לא מצליחה להגיע לשיעור למרות שזה מאוד לא פשוט עבורי ואני מרגישה איך הגוף שלי מתקשח אם אני לא מגיעה לשיעור המיוחל. זה פשוט לא יאמן איזו השפעה מדהימה יש לתחום הזה על החיים שלנו ועד כמה ספורט הוא חיוני לתפקוד היום יומי שלנו ועל האנרגיות שיהיו לנו במהלך היום ובסוף היום.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*