Home » Uncategorized » קאפקייקס | מאפינס | תבנית לעוגות – תבניות סיליקון
קאפקייקס | מאפינס | תבנית לעוגות – תבניות סיליקון

קאפקייקס | מאפינס | תבנית לעוגות – תבניות סיליקון

קאפקייקס | מאפינס | תבנית לעוגות – תבניות סיליקון

תבניות סיליקון הם המצאה שהיא פשוטה אף מנגד גם גאונית מאד.

כיום ניתן לראות כמעט בכל מטבח של בית תבניות סיליקון אשר משמשות אותנו לדברים רבים כמו למשל אפייה של עוגות בראוניז, מאפינס, ועוד.

מפני שתבניות אלה יכולות להיות שימושיות עבור דברים כה רבים אז אנשים רבים מחזיקים אותם, הסיליקון הפך את התבניות לנוחות יותר, ועל כן זה יוצר את האפשרות שהם יהיו שימושיות ביותר.
וזה איננו משנה אם מדובר בתבניות סיליקון שנועדו בכדי שיקפיאו בהם קוביות קרח, או עבור אפייה של דברים מתוקים, בכל אופן הם יהיו טובות יותר מאשר התבניות הקשות וזה בפני שסיליקון הוא חומר גמיש אשר עמיד גם בפני חום וגם בפני קור.

על כן מה שהכנתם בתבנית יוצא ממנו בקלות וללא קושי, בין אם מדובר בקוביות קרח ובין אם מדובר בעוגיות שאפיתם.

מפני שלתבניות סיליקון יש פופולאריות כה רבה אז היום ניתן לראות שהם מגיעות בשלל צבעים וגדלים שונים שיכולים להפוך אותם גם למיוחדות מעבר לכך שהם שימושיות וטובות.

לתבניות סיליקון ישנו יתרון והוא שדבר אינו נדבק אליהם, על כן גם בעת שרוצים לאפות מאפינס אז אין צורך לרסס שמן על התבנית, מפני שהמאפינס יצאו בקלות רבה מן התבנית לאחר שהם יהיו מוכנות, ותהליך ההגשה יהיה קל. תבניות הסיליקון עומדות בפני טמפרטורה שהיא גבוהה מאד, וכן הם איכותיות ועל כן הם שימושיות לתקופה ארוכה.

יהיו כאלה אשר יעדיפו לא להשתמש בתבניות שעשויות מסיליקון, וזה מפני שהם טוענים שנוח להם להחזיק תבניות שהם יציבות וקשיחות, אשר בהם גם הנוזלים שמכניסים פנימה נשארים יציבים.

הטענה הנוספת שהם אינם אוהבים תבניות סיליקון זה מפני שזמן האפייה איתם הוא ארוך יותר, מפני שקשה לחום להתפזר דרך הסיליקון.  אלו אשר אין להם סבלנות להמתין זמני המתנה מעט יותר ארוכים מן הרגיל אז יעדיפו לא להשתמש בתבניות סיליקון.

אין ספק שבעת שמחזיקים בתבניות סיליקון אז זה מהווה שימוש נוח וקל יותר עבור האפייה שאתם רוצים לבצע. על כן מומלץ להחזיק בכל בית תבניות מכמה סוגים, גם כאלו שהם רגילות וגם כאלו שהם שונות.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*