Home » Uncategorized » קורס גישור | בית ספר למאמנים | הכשרת מאמנים – בית ספר לאימון
קורס גישור | בית ספר למאמנים | הכשרת מאמנים – בית ספר לאימון

קורס גישור | בית ספר למאמנים | הכשרת מאמנים – בית ספר לאימון

בית ספר לאימון

מה היתרון של בית ספר לאימון ומדוע יש צורך במוסד שלם העוסק אך ורק בלימוד של מאמנים לעתיד? האם לא נכון יותר לרכז מקצועות חופשיים שונים תחת קורת גג מקצועית אחת?

בית ספר לאימון מתרכז אך ורק בהכשרת דור שלם של אנשים העתידים לעסוק במקצועות האימון ולהפוך להיות מאמנים אישיים בתחומים שונים.

יש יגידו כי דווקא בית ספר לתחומי דעת שונים, בית ספר אינטרדיסיפלינרי, יהווה מקום פורה יותר ללימודים. בית ספר שיכלול מקצועות לימוד שונים כגון עריכת דין – משפטים, פסיכולוגיה , מקצועות האימון ועוד. כל אלה תחת קורת גג בית ספרית אחת. היתרון, כך יטענו, הוא שילוב של תחומי הדעת במקום אחד והאפשרות לבחור קורסים שונים מהתחומים השונים ובכך לפתוח את הידע בצורה רחבה יותר ולאפשר טעימה ממקורות מקצועיים שונים שיאפשרו ללומד לקבל עוד כלים ממקצועות אחרים שיעזרו לו ויתרמו לו רבות בלימודיו. וכך לדעתם, אין צורך בבית ספר לאימון שמתמקד אך ורק בלימודי האימון כי אם בית ספר שהתלמידים בו לומדים גם את מקצועות האימון אך גם תחומי דעת משיקים כפסיכולוגיה שתתרום להם רבות בהבנת תהליכי האימון ואיפיון מושא האימון שבפניהם, לימודי תקשורת שיאפשרו להם להבין טוב יותר את הדרך של התקשורת מאמן ומאומן והבנת הצרכים באינטראקציה בין השניים. לימודי משפטים המשיקים ללימודי הגישור והאימון בתחומים שונים, הכרות של סטאדי קייס מתחומי המשפט והשלכתם על יסודות האימון. אם כן, נראה כי יש יתרון רב בהכנסתו של בית ספר לאימון לתוך מערך בית ספרי כללי יותר שמאפשר לימוי מקצועות רבים משיקים.

אך מנגד, יש שיטענו כי בית ספר לאימון חייב להשאר ממוקד אך ורק במקצועות האימון. ההתמקדות הזו תתן לבית ספר לאימון אפשרות טובה יותר למקד את הלומדים בו בתחומים ששייכים ומשיקים לתחומי האימון באופן מקצועי יותר. בית ספר לאימון יספק קורסים גם מעולמות אחרים המשיקים לתחום, אך אלו יכנסו למערך המובנה של לימודי האימון. דרך אחת וממוקדת היא הבסיס העומד גם בלב הרעיון של אימון. להבין מהי המטרה ולסלול דרך אחת נכונה ובטוחה להשגת היעד, ובמקרה של בית ספר לאימון, להשגת תעודת המאמן הנכספת התאפשר לו להיות מסוגל לעבוד בתחומי האימון השונים.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*