Home » Uncategorized » רנו פלואנס – מנוע קטן גדול בכח
רנו פלואנס – מנוע קטן גדול בכח

רנו פלואנס – מנוע קטן גדול בכח

רכב שקט עם מנוע קטן שמספק נסיעה חלקה ועם הרבה כח, האם זה לא כל מה שאנחנו מחפשים?

כשמדובר במנוע דיזל לא תמיד המשתיק הרעשים עושה את העבודה ולפעמים המנוע מרעיש בצורה אמנם נסבלת אך כזו שמסגירה את הגעתכם לכל מקום בצורה גסה ולא אלגנטית בכלל. אצל רנו פלואנס זה לא הסיפור.

 

מנוע הדיזל בנפח 1.6 סמ"ק הצורך ליטר סולר לכל 15 ק"מ מספק נסיעה שקטה ונעימה גם במהירויות גבוהות.

המנוע בשילוב עם תיבת ההילוכים החלקה מספקים נסיעה דינאמית, חלקה שנותנת תחושה של זריזות ושליטה למרות מימדיו של הרנו פלואנס.

 

חזית הרכב הפכה דומה יותר לדגמי הקליאו והיא מיישרת קו עם עקרונות העיצוב החדשות ישנות של רנו, הפנסים גדלו והגריל השתנה ויש תחושה של התקדמות לעבד העדתיד במכונית החדשה. מבפנים אין הרבה שינויים, יש שימוש בחומרים בהירים יותר בלוח השעונים, צג מידע משתרע על מרכז לוח המחוונים, וישנם עוד שינויים קוסמטים קטנים שהופכים את השהייה בחלל הרכב לנעימה ונוחה יותר לשימוש.

 

איבזור הרכב כולל בקרת אקלים שדואגת לפזר את המיזוג בצורה נכונה טובה וחסכונית, וגם בלם יד חשמלי כלול בחבילה. השליטה ברדיו נעשת מההגה בצורה נוחה אבל עדיין זה שיפור משמעותי באופן כללי בהשוואה לדגמים הקודמים. כל אלה הופכים את החוויה לנגישה יותר וקלה יותר לתפעול וזה בניגוד לדגמים הקודמים שחסרים אביזרים אלה.

 

בהשוואה לעשות הקודם, רנו שיפרו באופן מבוקר את האמינות של רכביה, גם בעזרת החיבור עם ניסן היפנית שחיזק את המינותה של החברה. כיום אפשר לנסוע עם רכבי הרנו בשקט נפשי במשך שנים ארוכות בלי להגיע למוסך, בטח עם הרכבים החדשים ובטח עם הרנו פלואנס דגמי 2016.

 

בנסיעה הפלואנס אינה שונה בהרבה מקדמותה, גם הדגמים הקודמים היה סופגים את שיבושי הכביש באלגנטיות והיו מונעים מהם להבות מכשות על חלקות הנסיעה. אך רנו פלואנס החדשה עושה זאת בצורה טובה וחלקה יותר. מנוע הדיזל עובד טוב ומספק כוח דחיפה יותר מראוי למנוע קטן. בסך הכל רנו פלואנס החדשה היא מכונית טובה, שווה את המחיר וכדאית.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*