Home » Uncategorized » רשת ישרוטל- מלונות ברמה אחרת
רשת ישרוטל- מלונות ברמה אחרת

רשת ישרוטל- מלונות ברמה אחרת

 

אם אתם מתלבטים היכן לנפוש בחופשה הבאה שלכם, אין ספק כי רשת ישרוטל תהווה בחירה מעולה ומושלמת לחופשה מהנה מכל סוג שהוא. רשת ישרוטל היא הבחירה החוזרת והמועדפת על נופשים בארץ ובחו"ל עם מגוון אטרקטיבי של מסלולי נופש מגוונים. רשת ישרוטל ידועה כרשת מלונות יוקרתית ומפוארת שאיכות הנופשים בה אינה פחות ממושלמת. רשת ישרוטל תאפשר לכל נופש למצוא את החופשה הטובה ביותר עבורו עם התאמה מלאה לכל תקציב. רשת ישרוטל מוכרת כרשת מובילה במגוון מסלולי נופש בארץ ובחו"ל עם ניסיון מקצועי מסור וותק רב שנים. רשת ישרוטל היא רשת מצליחה בעלת מוניטין רב בכל הקשור לשירות, מקצועיות, איכות, יוקרה ומתקני הארחה, הסעדה ובילוי מהמובילים בעולם.

החל ממלונות בצפון, בנגב בים המלח ועד למלונות באילת או בתל אביב ובהרצלייה- רשת ישרוטל כבשה את התיירים מהעולם ואת הנופשים בארץ בהפעלת מלונות יוקרתיים והצעות מרתקות ובלתי נשכחות לבילויים מהנים. רשת ישרוטל מציעה ללקוחותיה מגוון אין סופי ומהנה של חבילות נופש – חופשות לכל המשפחה, חופשות רומנטיות זוגיות ועד לחופשות עם חברים. רשת ישרוטל מציעה בנוסף מגוון חבילות נופש הכוללות גם טיסות, מבצעים בדקה התשעים או הנחות ודילים במחירים מוזלים במיוחד. רשת ישרוטל מציעה צוותי בידור מובילים ומקצועיים, המציגים מדי ערב הפקות בידור מושקעות לכל המשפחה וכן מוקדי הפעלות לילדים ותכניות בידור מהנות לכל הגילאים.

הפקות מקצועיות רבות נערכות במלונות רשת ישרוטל בשיתוף פעולה מקצועי עם גופי תרבות ואומנות כגון התזמורת הקאמרית, הבלט הישראלי או הצגות יוקרתיות שונות. רשת ישרוטל ייחודית בנושא זה מתוך מגמה של הפקת החופשה המושלמת ביותר עבור הלקוח בחבילת נופש הכוללת את הבאת המופעים המובילים והמכובדים ביותר בארץ. רשת ישרוטל היא הרשת היחידה בה ניתן להזמין חופשה יחד עם צפייה במגוון מופעי תרבות עכשוויים, פסטיבלים איכותיים, סופי שבוע עם מגוון נושאים והרצאות ומגוון רחב של אירועי בילוי אחרים. החל ממתקני המלון ועד לתפריט האוכל העשיר ולשירות האדיב והמסור של צוות העובדים הפכו את רשת ישרוטל לרשת המלונות המובילה והאיכותית ביותר בארץ.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*