Home » Uncategorized » שירותי סליקה לעסקים | סליקת אשראי | סליקה – שירותי סליקה
שירותי סליקה לעסקים | סליקת אשראי | סליקה – שירותי סליקה

שירותי סליקה לעסקים | סליקת אשראי | סליקה – שירותי סליקה

שירותי סליקה

 

הטכנולוגיה המתפתחת הרחיבה את אפשרויות המסחר באופן ניכר למה שהיה אפשרי עד לפני שנים ספורות. סביבת האינטרנט באמת הפכה את העולם לכפר גלובלי שבו כל אחד יכול ליצור קשרים עסקיים עם אנשים מהקצה השני של העולם. קשרים עסקיים אלה נשענים, במידה רבה מאוד, על תשתית כרטיסי האשראי. זאת, משום שלא ניתן לשלם בכסף מזומן באינטרנט. שימוש זה בכרטיסי אשראי באינטרנט מצריך את האתרים המציעים אותו להפעיל שירותי סליקה.

שירותי הסליקה הם תוצר של הסכם שנחתם בין ספק הסחורה לבין חברת האשראי. הסכמים אלה מאפשרים את הנוהל שלפיו חברת האשראי מעבירה את הכסף למספק הסחורות, למרות שהלקוח מחויב בתשלום רק במועד מאוחר יותר. חשוב לזכור ששירותי סליקה אינם מופעלים רק בסביבת אינטרנט. גם 'גיהוץ' פשוט של כרטיס אשראי, כפי שהיה נהוג בעבר, כלל העברת עותק לחברת הסליקה המספקת את שירותי הסליקה. העברת כרטיס אשראי וקריאת נתוניו מן הפס המגנטי שקיים עליו מאפשרת כיום העברה ישירה של הנתונים לחברת הסליקה.

 

הרווח שיש לחברות הסליקה משירותי הסליקה שהן מציעות לספקי הסחורות וללקוחות הוא מסכום הכסף המגולם ברווח הסליקה – מההפרש שיש בין העמלה שהתקבלה מספק הסחורה לבין העמלה הצולבת שגובה חברת האשראי מן החברה שמספקת את שירותי הסליקה.

 

בישראל פועלות מספר חברות סליקה המאפשרות סליקה של כרטיסי אשראי ברשת האינטרנט. בעל עסק מקוון המעוניין להעניק ללקוחותיו את האפשרות לרכישת מוצרים און ליין צריך לבחור באחת מחברות הסליקה המספקות בישראל שירותי סליקה. לשם כך, עליו לבחון את רמת האבטחה שמעניקה כל אחת מן החברות הללו ואת איכות הטכנולוגיה שלה. לאחר מכן, יש לבדוק כמה דורשת כל אחת מהחברות המציעות שירותי סליקה לשלם עבור שירותי הסליקה שהן מעניקות.

ישנם ארבעה פרמטרים עיקריים שיש לבחון אצל החברות המספקות שירותי סליקה, לפני קבלת החלטה על התקשרות עם אחת מהן: זמינות, שרידות, אבטחת מידע ושירות לקוחות. כל אחד מארבעת הפרמטרים הללו חיוני לצורך שימור לקוחות ולהימנעות מאיבוד שלהם בשל תקלות רשת שעלולות לקרות אם לחברת הסליקה המספקת שירותי סליקה אין תשתית טכנולוגית ראויה לשמה.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*