Home » כלי מטבח » תבניות סיליקון – האפייה הופכת למהנה
תבניות סיליקון – האפייה הופכת למהנה

תבניות סיליקון – האפייה הופכת למהנה

תבניות סיליקון איכותיות הן תבניות גמישות וחזקות מאד, שתמיד ישובו חזרה לצורתן המקורית, גם אם יעברו מעיכה רבה, ולכן זהו אחד מן היתרונות הבולטים לשם אפיה מצוינת יותר עם תבניות סיליקון לעומת אפייה עם תבניות מתכת או עם תבניות חד פעמיות. תבניות אלו הן עמידות יותר לטמפרטורות קיצוניות גם בבישול וגם בהקפאה, וגם לאחר שימושים רבים של אפיה עם תבניות סיליקון האיכות שבעבודה איתה היא העובדה שהמאפה אינו נדבק בשום אופן לתבנית, ובנוסף לכך התוצאה הסופית המתקבלת עם אפיה בתבניות אלו יוצאת איכותית, טעימה יציבה ויפה יותר בדומה לתבנית עצמה.

186

אולם יש לזכור כי לא כל תבניות סיליקון שתמצאו בכל פינה הן בהכרח עשויות מחומרים איכותיים, מוטב לרכוש אותן ארוזות היטב בחנות מוכרת, רצוי מאד לברר האם לתבנית יש תו תקן כיוון שעלולים להיות בשוק תבניות סיליקון רבות מחומרים ירודים שאינם איכותיים, תבניות המכילות חומרי צבע שעלולים להשתחרר בתהליך הבישול בחום הגבוה, וכן תבניות זולות הנרכשות ממקומות לא מוכרים עלולות לפלוט חומרים רעילים שיחדרו למוצרי האפייה. יתרון נוסף של התבניות הוא שאין צורך לשמן את התבנית (מלבד אולי לקמח את התבנית לפני הכנסת המילוי) ותהליך האפייה עם התבניות האלו הוא נוח וקל מאד לשימוש. לאחר סיום האפייה עם התבניות יש להניח להן להתקרר, התבניות לוהטות ואין לגעת בהן אלא רק במצב פושר. יש להקפיד על כלל זה בייחוד כאשר ילדים אופים במטבח. אם מנסים להוציא את תכולת העוגה או המאפים כאשר התבנית חמה מדי תוכנה עלול להתפרק.

זוהי תבנית בטוחה לשימוש שיש להסירה רק לאחר שהתקררה מעט מבלי שזה יפגע בתוכן המילוי של האפייה. תבניות אלו טובות במיוחד גם לכל סוג של הקפאה והן שומרות על גמישותן גם בתנאי קור קיצוניים. לכן ניתן להכין בה לא רק מוצרי אפייה טעימים, אלא גם מבחר גדול של מוסים, מקפאים, כדורי שוקולד ותהליך ההכנה שאינו כולל אפייה הוא אף קל ומהיר יותר. ניתן אפילו להקפיא בה גלידה עם תוספות שונות וליצור קינוח קפוא טעים במיוחד ומהיר להכנה.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*