Home » Uncategorized » תוכים | תוכי | פארק תוכים – חוות התוכים
תוכים | תוכי | פארק תוכים – חוות התוכים

תוכים | תוכי | פארק תוכים – חוות התוכים

חוות התוכים

 

חוות התוכים הוא מקום אשר מאפשר לכם לראות את כל המבחר הרב של התוכים המאולפים

שנמצאים במקום זה, מפני שהתוכים הם מאולפים אזי יש אפשרות ללטף אותם לא כל חשש.

חוות התוכים מעניקה לכם צפייה בסרט על חייהם ועולמם של התוכים, תוכלו להאכיל אותם,

לטייל להנאתכם בחווה ולראות עוד מבחר של חיות כגון: מכרסמים שונים, ועופות שונים,

וכן תוכלו להאכיל את התוכים או אף חיות אחרות, כמו כן הנכם יכולים להתבונן דרך התאים על דגירה על הביצים של תוכים ואפרוחים, ואכן תאים אלו יהיו שקופים ולכן תוכלו לראות את כל הנעשה שם.

 

בחוות התוכים ישנם עוד אטרקציות רבות שקיימות שם ומהוות הנאה גדולה עבור  הילדים, וכן אנו יכולים לראות שבמקום זה נערכים מסיבות וימי הולדת, וכן ימי ארגון קבוצתיים, קייטנות, מסיבות של גני ילדים ועוד. לאלו אשר מעוניינים לקנות תוכים קיימות בחוות התוכים חנויות אשר מוכרות סוגי תוכים שונים, וכן ציוד נלווה אשר גם אפשר לרכוש שם, כמו כן ישנו מזנון ופינות ישיבה.

 

חוות התוכים היא למעשה חוויה מדהימה אשר כל אדם שמגיע אליה יכול להנות בה, ואכן אפילו הורים שמביאים את ילדיהם נהנים אף הם מהצפייה במגוון התוכים.

 

למעשה חוות התוכים זה מקום אשר יעניק לילדכם להתנסות ולהיחשף לדברים שהם לא ראו כמו למשל לראות את כל עולם המעופפים מקרוב, התוכי מגיע בשלל צבעים מרהיבים ויפים ביותר, ניתן לראות תוכים בצבעי תכלת, ירוק זוהר, צהבהב, וכן עוד גוונים שהופכים אותו לכה מיוחד ססגוני ויפה.

 

אלו אשר מגיעים אל חוות התוכים מתנסים בהכרת עולם החי והמעופף מקרוב, ואכן חיבור זה מביא לאהבה אמיתית אל החיות ונותן לנו להכיר אותם יותר, ולרכוש כלפיהם אהבה ואכפתיות.

 

כמעט וכל ילד אוהב חיות, ועל כן כאשר מביאים את הילדים למקום כזה אין ספק שהם יהנו מאד ויום הנאה בחוות התוכים יהיה עבורם יום כיף ביותר שלא ישכחו אותו, ואף ירצו להגיע אליו שוב ושוב.

המקום פתוח עבור המבקרים בכל ימות השנה וניתן להגיע בכל עת אשר רוצים.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*