Home » אופנה » תיקים – יעיל ויפה כאחד
תיקים – יעיל ויפה כאחד

תיקים – יעיל ויפה כאחד

על מנת לשווק ולמכור מוצר אופנה כלשהו צריך לפעול בשתי זירות במקביל – גם בזירה העוסקת בנראות שלו וגם בזירה העוסקת בשימוש שלו. כאשר מדובר על תיקים, מעבר לזה שמדובר בפריט אשר מוסיף ללוק הכללי של מי שהולך איתו, מדובר על פריט שיש לו שימוש – תפקידו לאחסן בתוכו דברים ולכן חשוב שהוא יהיה נוח ובגודל המתאים למקום ולזמן שלוקחים אותו. כך למשל תיקים שהם למחשבים ניידים.

בדרך כלל מדובר בכאלה אשר יש להם צורה מלבנית או תא ייעודי למחשב הנייד. אל מול התיקים למחשבים הניידים, יש תיקים שהם רק לטובת הארנק והטלפון הנייד. הם בדרך כלל שימושיים יותר לאירועים  או כל מיני מסגרות כאלו אשר לא צריך בהן יותר מדיי. רק מקום לארנק קטן ולטלפון הנייד ולמפתחות לרכב ולבית. כאשר מדובר על תיק כל כך קטן השימוש שלו מצטמצם מאוד. אם מדובר על תיקים ליום יום, כדאי בדרך כלל לבחור כאלו שהצבע שלהם יתאים לרוב הבגדים שלובשים כדי למנוע מצד שכל יום צריך להחליף תיק.

תיקים

בגלל שתיקים זהו משהו שמשתמשים בו על בסיס יום יומי, יש דברים שנשארים בתיק הקבוע ואז אם מחליפים תיקים כל הזמן שוכחים להוסיף אותם. כך למשל קרם ידיים, מחזיק של התיק לבתי קפה, פנקס ועט קטנים. יש מקרים שאפילו מדובר בכרטיסי ביקור אשר שמים בתיק כדרך קבע ואז אם מחליפים אותם כל הזמן עלולים לשכוח אותם בתיק אחר. חשוב להיות מאוד מסודרים על מנת לא לאבד שום דבר. החילוף שלהם יכול להביא לכך ששוכחים משהו בתיק אחד בעוד מעדיפים איזה שהוא יום לקחת תיק אחר. לרוב האנשים אין כוח וסבלנות להחליף ביניהם כל הזמן ולכן יש שניים שלושה שהם המרכזיים שהולכים איתם לכל מקום.

תיק אחד הוא התיק ליום יום, תיק אחד הוא תיק ליציאה בערב ותיק אחד הוא תיק במקרה שצריכים לסחוב את המחשב הנייד. חשוב מאוד להקפיד שלא להתפזר על יותר מדיי כדי לא לאבד ולשכוח דברים ואז להתחיל לחפש אותם כל פעם מחדש.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*