Home » אופנה » השמלות שכובשות את הלוק הקיצי
השמלות שכובשות את הלוק הקיצי

השמלות שכובשות את הלוק הקיצי

העונה החמה היא ללא ספק זמנן של השמלות, ואם עדיין לא מצאת את השמלה שתמיד כיף ללבוש – אנחנו כאן. הכירי את הטרנדים הבולטים ביותר בקטגוריה, ואת הדרכים ליישם אותם בקלות

דוגמנית עם שמלה
שמלות בקיץ הן האופציה האידיאלית להתארגנות זריזה.

היפרדי מהג'ינסים המחממים, ותרי על החליפות והתחילי ליהנות עם שמלות קלילות ונוחות. החודשים החמים נפרשים בישראל על פני חלק לא מבוטל מהשנה, ועל ידי היכרות עם הסגנונות השולטים ברשתות ובחנויות הבגדים – תוכלי לעשות את זה כמו שצריך. כי למה לעמוד מול הארון מדי בוקר ולהתלבט מה ללבוש, כשאפשר לסגור פינה עם פריט אחד?

  • הוורודות – שמלות ורודות חוזרות לאופנה גם בקיץ הנוכחי. ורוד פוקסיה הוא צבע משמח ונועז, ואם את מוכנה לנסות להרחיב את פלטת הצבעים זו ללא ספק הבחירה שלך.
  • אלה עם הפסים – פסים נראים מצוין על חולצות, ותופתעי לגלות עד כמה הם מחמיאים גם בשמלה.
  • חיתוכים – שמלות עם פתחי קאט אאוט הפכו לטרנד הלוהט של הקיץ. באתר של טוונטי פור סבן למשל, מצאנו כמה שמלות מידי שמשדרגות בקלות כל לוק ערב.
  • הדפסי הרטרו – שנות ה-70 מעולם לא נראו טוב יותר, והן פוטוגניות במיוחד כשמדובר על שמלות.
    ההדפסים הצבעוניים מושלמים לעונת הקיץ, והם יכולים להשתלב עם שמלות מידי, מיני או מקסי לבחירתך.
  • כיווצי צד – כיווצי הצד הם טרנד נוסף שאהבנו, מכיוון שהוא מאפשר להתאים את השמלה להעדפות שלנו ולשחק עם הרוחב והאורך שלה. שמלות עם כיווצים מתאימות בדרך כלל ללוק של ערב, אבל עם האקססוריז הנכונים אפשר ללבוש אותן בקלות גם במהלך היום.
  • הסאטן – מחפשת את הבד הטרנדי ביותר? סאטן הוא בהחלט בחירה מובילה. שמלות מבדי סאטן עם כתפיות דקיקות הן אפשרות נוספת ללבוש מנצח עבור האירוע הקרוב. אז אם את שייכת לאלו מאיתנו שאוהבות סאטן, זו הולכת להיות השמלה האהובה עלייך. גם את הטרנד הזה תמצאי בין היתר ברשת טוונטי פור סבן.

עם כל כך הרבה אפשרויות, מציאת שמלה חדשה לקיץ מעולם לא הייתה פשוטה יותר. האתגר האמיתי הוא להצליח להימנע מלקנות את כולן.
בקרו בקטגוריית השמלות של טוונטי פור סבן: https://www.twentyfourseven.co.il/he/women/bgdim/wmlvt.html

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*