Home » אופנה » נעלי אצבע או כפכפים, מה גברים באמת מעדיפים?
נעלי אצבע או כפכפים, מה גברים באמת מעדיפים?

נעלי אצבע או כפכפים, מה גברים באמת מעדיפים?

כשהקיץ בפתח והטמפרטורות עולות, הגיע זמנן של הנעליים הפתוחות. רגע לפני שאת קונה לגבר שלך נעליים חדשות, כך תדעי מהו הזוג המתאים עבורו

כפכפי אצבע על חול בחוף הים
כפכפים לגברים יהיו בדרך כלל רחבים יותר מהזוגות המיועדים לנשים

עם כל הרצון לשמור על קוד לבוש מסוים, בעונת הקיץ הרגליים שלנו זועקות לאוורור. מזג האוויר החם והלחות עושים חשק לאחסן את הנעליים הסגורות בארון, ולפנות מקום לכפכפי סלייד או לנעלי אצבע. המבחר הרחב של כפכפים לגברים שקיים כיום, הופך את הבחירה ללא פשוטה בכלל. אלא שלפני שיוצאים לחנות או גולשים לאתר הבא, מה עדיף לבחור – כפכפים לגברים או נעלי אצבע?

התשובה הקצרה היא שמדובר בהעדפה אישית אך מבוססת. ככלל, לרובנו העדפה ברורה לאחד מהסוגים, שקשורה בדרך כלל למבנה כף הרגל. בעלי מרווח צר בין הבוהן ליתר האצבעות, עשויים להעדיף כפכפים נטולי פס הפרדה. זאת מכיוון שהפס של כפכפי האצבע, עשוי להציק ולהוביל לאי נוחות. לעומת זאת, מי שהמרווח הזה בין האצבעות שלהם רחב, יכולים ליהנות מכל העולמות. 

לאורך ולרוחב – על מה חשוב להסתכל?

מומלץ לשים לב גם לרוחב כף הרגל – כפכפים לגברים יהיו בדרך כלל רחבים יותר מהזוגות המיועדים לנשים, אך בכל זאת יש לשים דגש על השאלה אם מדובר באדם בעל כפות רגליים צרות, רחבות או סטנדרטיות. אם בן הזוג שלך הוא בעל רגל רחבה, יכול להיות שנעלי אצבע יהיו הבחירה המועדפת עליו משום שהן מותירות את האצבעות משוחררות. מנגד, נעליים כאלה יכולות לשפר את האחיזה גם במקרה של כפות רגליים צרות מהרגיל, שעלולות "ללכת לאיבוד" במקרה רכישת של כפכפים לגברים שיהיו רחבים מדי.

ולבסוף, ודאי מה סוג הנעליים הפתוחות שהוא נועל כרגע. סביר להניח שאם הוא נועל כפכפים לגברים ולא נעלי אצבע, זו תהיה הבחירה הנכונה גם לקיץ הקרוב. מחפשת רעיונות? באתר ראני, אתר ההנעלה הגדול בישראל, תמצאי מגוון דגמים וסגנונות של פתרונות הנעלה מבית המותגים המובילים. עם ראני תוכלי לבצע קנייה משתלמת גם בלי לצאת מהבית, ולאפשר לגבר שלך להגיע לקיץ הכי מוכן שיש.  

כפכפי בירקנשטוק
גברים שהמרווח בין האצבעות שלהם רחב יהנו מכל העולמות

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*