Home » אופנה » לשמור במועדפים: רשימת הביגוד המלאה שאת חייבת לחורף
לשמור במועדפים: רשימת הביגוד המלאה שאת חייבת לחורף

לשמור במועדפים: רשימת הביגוד המלאה שאת חייבת לחורף

הטמפרטורות צונחות ואת עדיין לא בטוחה מה ללבוש? אל דאגה. הכירי את רשימת הביגוד המושלמת שתאפשר לך לצאת לשופינג מוכוון מטרה, עם כל מה שחייב להיות בארון הבגדים שלך

בגדים מקופלים
כשמדובר באופנת חורף אין מתחרים.

החורף הוא ללא ספק העונה האהובה עלינו בשנה. למרות החיבה לעונה החמה, בכל הקשור לאופנה אין לחורף מתחרים. היכולת להתלבש בשכבות, להוציא מעילים, צעיפים ואקססוריז מחממים, ולהתרענן בגוונים שלא לבשנו בקיץ – גורמת לנו להתרגש. אם את עדיין מתלבטת מה ללבוש, זו רשימת הביגוד שתרצי לאמץ. עם כל הבחירות המובילות, החל מווסט ועד סריגים לנשים.

  1. שמלת חולצה

עם גרביונים מחממים או מעל לטייץ, מתחת לג'קט או למעיל, שמלת חולצה היא תוספת מושלמת לכל לוק שכבות. 

  1. סריגים

סריגים לנשים הם בחירה מצוינת ופריט חובה בכל ארון בגדים. הם מחממים גם ביום קר במיוחד, יכולים להתאים למראה משרדי אבל גם לארוחת ערב במסעדה, ומעניקים תחושה נעימה על הגוף ברגעים שבהם הכי בא לנו לא לצאת מהבית. בזכות המגוון הרחב של העיצובים השונים, תוכלי למצוא סריגים לנשים בגוונים וטקסטורות שונות, החל מגוון יחיד וניטרלי ועד לפלטת צבעים מרשימה וטרנדית. באתר של גולברי למשל, מצאנו מבחר סריגים לנשים שתמיד עושים חשק לשופינג.

  1. וסט ניילון מרופד

מכירה את הימים בהם הבוקר קר אבל לאורך היום מתחמם? וסט הוא הפתרון המצוין לתקופות ביניים כאלה. קל ללבוש ולהסיר, מחמם אבל לא מגביל בתנועה, ומתאים לאחסון בתיק אם את רוצה לשים אותו בצד.

  1. מעיל גשם מנצח

למרות שישראל רחוקה מלהיות מדינה חורפית, עדיין מצפים לנו לא מעט ימי גשם במהלך החורף. השקעה בפריט הלבוש שישמור על כל יתר הבגדים שלך יבשים ביום סוער, היא רכישה שלא כדאי לוותר עליה.  

  1. ג'קט קליל

פתרון מצוין לימים שבהם מזג האוויר לא חד משמעי.

  1. חולצות בייסיק ארוכות

החולצות הללו מהוות בסיס למגוון אאוטפיטים, ויהפכו בקלות לרכישה הכי שימושית שלך. גם כאלה מצאנו באתר של רשת גולברי, ומיהרנו להוסיף לסל הקניות.

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*