Home » קניות ברשת » למה ספרים דיגיטליים יעודדו אתכם לקרוא יותר?
למה ספרים דיגיטליים יעודדו אתכם לקרוא יותר?

למה ספרים דיגיטליים יעודדו אתכם לקרוא יותר?

מחסור בזמן, קושי להתרכז בעלילה או פשוט הרגל שקשה לחזור אליו – קיימות סיבות רבות שמקשות עלינו לקרוא כמו שהיינו רוצים. הכירו את הפתרונות שמציעים ספרים דיגיטליים לכל הבעיות הללו ולרבות אחרות

ספרים דיגיטליים

ספרים מציעים מגוון רחב של יתרונות, לכל גיל ולכל העדפה. הם תורמים לזיכרון, מעניקים ידע חדש ויכולים גם להיות חוויה מהנה מאוד. מובן שבימים עמוסים לא תמיד קל למצוא את הזמן לקרוא, וגם כשכבר יש לנו כמה דקות לפעמים זה מאתגר מאוד לחזור לספר. ספרים דיגיטליים הפכו למענה המושלם לכל מי שעבורו קריאה היא לפעמים מטלה מאתגרת, איך זה קורה?

הזמינות – עבור קוראים רבים, הקושי סביב קריאת ספרים קשור לאתגר שברכישת ספר חדש. לעמוד בפקקים, להגיע עד לחנות הקרובה, לעבור בין המדפים, להגיע לקופה ולחזור שוב הביתה, כל זה רק כדי להגיע אל העמוד הראשון? עם ספרים דיגיטליים כבר לא צריך לעבור את המסע הזה, ואפילו לא לחכות עד שהמשלוח יגיע אליכם עד הבית. פשוט מורידים ספר דיגיטלי לטאבלט, לקורא הספרים הדיגיטלי או לסמארטפון, ויכולים להתחיל לקרוא בלי שום בעיה. 

ואם אתם מעדיפים ספרים בשפה העברית, תשמחו לדעת שבשנים האחרונות כבר ניתן למצוא מבחר ספרים מתורגמים וספרות מקור בעברית בזמינות מלאה גם בגרסה דיגיטלית. עם סטימצקי למשל, תוכלו לבחור, להוריד ולהתחיל לקרוא מגוון ספרים דיגיטליים ממיטב הסופרים האהובים עליכם.

הנוחות – עבור חלקנו, הזמן הפנוי ביותר הוא דווקא במהלך הנסיעה לעבודה. ברכבת, באוטובוס או במונית. לא תמיד קל לסחוב עותק של ספר פיזי, ועם ספרים דיגיטליים זה כבר ממש לא אתגר. תוכלו להוריד ולבחור בין כמות גדולה של ספרים, כך שהספר האהוב עליכם נמצא תמיד במרחק הקלקה.

היכולת להתאים את החוויה – הפונט קטן מדי או לא נוח לקריאה, ואתם מרגישים עמוסים או מוסחים בגלל זה? עם ספרים דיגיטליים מבית סטימצקי כבר לא תצטרכו להתפשר או לחפש את משקפי הקריאה. תוכלו להתאים את גודל הטקסט ופרמטרים נוספים, וליצור לעצמכם את חוויית הקריאה הנוחה ביותר. 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*