Home » Uncategorized » אוברולים לנשים | ג'ינסים לגברים | מחירי ג'ינסים – אוברולים
אוברולים לנשים | ג'ינסים לגברים | מחירי ג'ינסים – אוברולים

אוברולים לנשים | ג'ינסים לגברים | מחירי ג'ינסים – אוברולים

אוברולים

אחד הפריטים השווים ביותר באופנה כולה כיום, הם האוברולים. בגד כל כך ייחודי בעל שיק ובעל ערכים שנשארו עליו כתווית איכות היסטורית. האוברולים היו כאן תמיד אך עברו שינויים רבים, הם עברו דרך ארוכה מבגדי עבודה מלוכלכים ומדים של רשויות אל גופן של דוגמניות מפורסמות שצועדות עם אוברולים אופנתיים על מסלולי תצוגות האופנה הגדולות בתבל.

כאשר בגד נושא דרך ארוכה כזאת, יש לו כבוד, יש לו משמעויות רבות והן הופכות אותו למשהו ייחודי, המורכבות שלו הרבדים שהוא נושא על עצמו הופכים אותו לא סתם לחתיכת בד על הגוף, כי אם לבגד שמייצג משמעות ולא רק אסתטיקה, לבגד שיש לו אמירה ולא רק אופנתית, בגד שעושה את האדם שלובש אותו וכל אלו הופכים את האוברולים לבגד ייחודי שידע תהפוכות ושינויים ועבר במשך שנים כה רבות בכל רחבי העולם.

האוברולים חדרו משחר ההיסטוריה לכל תרבות וכל חברה בכל העולם והם נפוצים היו מאז ומתמיד בכל מקום כבגדי עבודה או כמדים, לגברים כמובן. במשך הזמן האוברולים הגיעו לעוד ארצות והחלו משמשים גם כבגדים פשוטים או בגדים יום יומיים ולא רק כבגדי עבודה.גם לילדיםהחלו  האוברולים את דרכם , כבגדי גן.

אוברולים הם בגדים נוחים לשימוש יום יומי והם שימשו בסיס מצויין לבגדים פשוטים, כשצריך בגדים לטיולים או לעבודות הבית הפשוטות, לתיקונים ועבודות אדמה בגינה ועוד. בהמשך גם ילדים החלו לובשים אוברולים, כדי לא ללכלך את הבגדים שלהם במשחקים מלכלכים, וכדי לא להפצע כאשר הם זוחלים או מתרוצצים במשחק בחוץ או בגן. כשהם אוכלים ומתלכלכים או בכל פעילות ילדית, האוברולים היו פתרון מצויין ונוח.

במשך הזמן, גילתה האופנה את אותם האוברולים והחלה להשתמש בהם גם כבגדים העומדים בפני עצמם ולא רק כבגדי עבודה, לא כאלו שמונעים ליכלוך, או חשיפה אלא כבגד אופנתי ויפה שניתן ללבוש אותו גם כלבוש חגיגי וגם כלבוש יום יומי , בגד עם ניראות אופנתת ואמירה אופנתית. האוברולים אומרים על זה לובש אותם שהוא איש אמיתי, לא מתיפיף ולא מנסה להסתיר, אלא מביא את הפנים שלו החוצה את הבגדים שלו החוצה, הוא חושף את מה שהוא את האדם הפשוט שבו ומתגאה בלבוש שלו שמציג אותו כאיש אמיתי. גם נשים החלו לובשות אוברולים וגם כאן יש אמירה לא פחות משמעותית, הבגד הכל כל גברי הזה כשלבוש על ידי אשה נותן לה מעמד מול עולם הגברים, כח ואמירה חזקה שלא מפחדת להאמר. האוברולים הנשיים  נותנים לנשים הזדמנות ללבוש בגד גברי לכאורה ועדיין להשאר אישה במלוא מובן המילה.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*