Home » Uncategorized » ארון 2 דלתות מחיר | פתרונות אחסון | חנויות רהיטים – ארון 2 דלתות
ארון 2 דלתות מחיר | פתרונות אחסון | חנויות רהיטים – ארון 2 דלתות

ארון 2 דלתות מחיר | פתרונות אחסון | חנויות רהיטים – ארון 2 דלתות

ארון 2 דלתות מחיר | פתרונות אחסון | חנויות רהיטים – ארון 2 דלתות

פתרונות אחסון הם דבר מבוקש בכל בית. בבתים קטנים ובבתים גדולים כאחד, מתבקש שנתכנן את פתרונות האיחסון שלנו. מכיוון שרב הבתים בארץ בנויים ללא רונות קבע כחלק מהבניה עצמה, כפי שנהוג בלא מעט בתים בחו"ל, יצטרכו הדיירים למצוא עבורם פתרונות איחסון כחלק מהעיצוב של הבית. לרב האנשים יש צרכים דומים כשמדובר בפתרונות איחסון.

כשמדובר בביגוד, יש בתים שיש להם חדרי ארונות בחדר הורים שבו הבגדים מסודרים ישירות במידוף בחדר הארונות. בגלל הגודל המצומצם של חלק מחדרי הארונות, מוסיפים לעתים בחדר השינה ארון 2 דלתות שמהווה פתרון משלים לאיחסון הבגדים של חדר הארונות. ארון 2 דלתות הוא ברך כלל מספק כתוספת לפתרון איחסון עיקרי שכבר קיים בבית ומגדיל בדיוק במידה הנדרשת את איחסון הביגוד. ניתן להשתמש בארון 2 דלתות לבגדים שרוצים לאחסן לתקופה ארוכה ופחות שמישים כגון בגדי חורף, מעילים או אביזרי ביגוד נילווים. יש בתים בהם הזוגות נוהגים להפריד בין הארונות של בני הזוג, כך שלכל אחד מבני הזוג יש ארון משלו. ארון 2 דלתות לגבר לעתים מספק, בעוד לנשים יש צורך באיסון גדול יותר והן משתמשות בחדר ארונות או ארון קיר גדול לטובת איחסון הביגוד והאקססוריז.

גם בחדרי הילדים נהוג פעמים רבות להשתמש בארון 2 דלתות שאינו תופס מקום רב בחדר ומותיר מספיק חלל פנוי למשחק ולריהוט נילווה לחדר ילדים כגון שולחן כתיבה , ארונית משחקים ועוד.

לילדים בדרך כלל מספיק ארון 2 דלתות לצורך איחסון כלל הביגוד שלהם שתופס פחות נפח ומספק לרב בארון 2 דלתות.

ארון 2 דלתות יכול להיות גבוה ולהמשיך במידוף עד התקרה כמעט ובכך לייצר עוד מקום לאיחסון. ניתן להתקין ארו 2 דלתות עם דלתות עליוניות, שנפתחות לעתים רחוקות ושם לאחסן את הביגוד הפחות זמין שאינו בשימוש יומיומי או שמיכות פוך ומצעים שתופסים מקום רב באיחסון ואינם בשימוש קבוע. פתרון זה של ארון 2 דלתות יכול להתאים בעיקר בבתים קטנים או חדרים צפופים שעדיף להתפרש למעלה בפתרונות האיחסון וארון 2 דלתות גבוה במיוחד מספק זאת.

 

About Louisana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*